آیت‌الله رئیسی در مراسم شب قدر حرم مطهر رضوی(ع):
آئین عزاداری حضرت علی(ع) و مراسم شب قدر 21 رمضان در حرم مطهر رضوی(ع) در مشهد، دو میهمان ویژه داشت که قطعه‌ای از بهشت را شمیم لاله بخشیده بودند.
کد خبر: ۴۴۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳ 16 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، در شب شهادت حضرت علی بن ابی طالب(ع) و درحالی که فرازهای دعای جوشن کبیر در صحن و سرای نورانی امام رضا(ع) طنین انداز شده بود، پیکر دو شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون وارد حرم مطهر رضوی شده و میهمان ویژه جایگاه مراسم احیاء شدند.
 
 تصویب جدید تحریم‌ها در سنای آمریکا نشان غیرقابل اعتماد بودن دشمن است /  وصیت نهایی امیرالمومنین(ع)،  مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است
 
شهیدان سیدمحمدرضا علوی و سید علی حسینی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) همراه با شعار لبیک یاحسین و اشک و اندوه زائران و مجاوران عزادار مولای متقیان بر روی شانه‌های خادمان امام رضا(ع) تا جایگاه برگزاری مراسم شب قدر تشییع شدند.

همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم شب قدر بیست و یکم حرم رضوی(ع) اظهار کرد:داعش با چراغ سبز آمریکا و تسلیحات آل‌سعود حرکتش را آغازکرد و اگر مدافعان حرم نبودند امروز تمام کشورهای اسلامی"ناامن" بود، مدافعان حرم داعشی‌ها را به "نفس‌های آخر" رساندند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: معرفت امام معصوم و عصمت حضرت زهرای اطهر که مقدمه درک لیله القدر است، شناخت شناسنامه ای نیست بلکه معرفت به مقام و وصایای این حضرات است.

وی با بیان اینکه «اگر امر معروف و نهی از منکر ترک شد، باید منتظر میدان‌داری انساهای بد عمل، بد سخن، بد سیرت بود» تصریح کرد: تشخیص حق و راه صحیح در فضای غبار آلود، جلوه بصیرت است. انسان حق گو، حق خواه و حق محور هیچ گاه ضرر نخواهد کرد.

به گفته آیت الله رئیسی، تعبیر آتش‌به‌اختیار ترجمانی از حکم امربه معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی در جامعه اسلامی برای خشکاندن همه بدی ها و ترویج همه خوبی هاست.
 
وی افزود: تصویب جدید امشب تحریم‌ها در سنای آمریکا نشان غیرقابل اعتماد بودن دشمن و مصداق آیه شریفه قرآن است که بر پایبند نبودن دشمنان بر پیمان های خود تاکید می کند.
 
تولیت آستان قدس رضوی یادآوری کرد: مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم راهبرد اساسی دین ، وصیت نهایی امیرالمومنین(ع) و از اصول مهم قانون اساسی نظام ماست.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار