رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی:
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی گفت: مشهد نیازمند شهردار قدرتمند، کاردان و پاک دست است که فقط وام دار مردم این شهر مقدس باشد.
کد خبر: ۴۴۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 16 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین امینی در مراسم قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی اصناف، بازرگانان، تعاونگران و گردشگران استان خراسان رضوی در مشهد افزود: همه منتظر انتخاب بهترین شهردار از سوی منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد هستند، شهردای که بتواند هم راستا با برنامه های شورای شهر در رفع مشکلات شهروندان موثر باشد.
وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: با حضور و انسجام گروه های اصلاح طلب، اعتدال گرا و مجموعه کسانی که به تفکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اعتقاد داشتند در این دوره از انتخابات حماسه آفریده شد.
وی گفت: مشارکت مردم خراسان رضوی در این دوره از انتخابات 74 درصد بود و تمام 15 عضو لیست امید برای عضویت در شورای شهر مشهد رای آوردند. 
امینی با بیان اینکه حفظ پیروزی از خود پیروزی مهم تر است، افزود: امید است این انسجام و اتحاد در چهار سال مسئولیت منتخبان شورای شهر مشهد استمرار داشته باشد و منتخبان نیز با عملکرد خوب خود در راستای توسعه مشهد گام بردارند.
وی اظهار کرد: مردم باید بدانند که اقدامات زیربنایی یک شبه یا در یک ماه حل نمی شود و همه باید در تصمیم سازی ها مشارکت داشته باشند.
رئیس ستاد انتخاباتی اصناف، بازرگانان، تعاونگران و گردشگران استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: همه منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد مدیر، مدبر و کارشناس هستند.
محمد علی نیکوکاران افزود: در مشهد به جز اعضای اولین دوره شورای اسلامی شهر، هیچک از اعضا نتوانستند فعالیت خوبی داشته باشند و امید است اعضای شورای شهر در این دوره برای رفع مشکلات قدم بردارند.
وی اظهار کرد: هم اکنون امور مربوط به اخذ پروانه ساختمان در شهرداری با چالشها و گرفتاری های بسیار مواجه است و یکی از عوامل رکود در ساخت و ساز هم همین امر است.
دبیر و سخنگوی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: پیاده سازی نظام شورایی در فضای شهر به معنای واقعی از برنامه های لیست امید در شورای شهر مشهد است.
محمد رضا حیدری افزود: مشارکت مردم نقش مهمی در پیشبرد برنامه های شورای شهر مشهد دارد، چرا که مشارکت صرفا به منزله رای دادن نیست، بلکه این مشارکت باید مستمر و جاری باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار