مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با بیان اینکه ایران اسلامی در نقطه پیشتازی مقابله با تروریسم کوردل است و داعش نمی‌تواند در رفتار مردم ایران تأثیر بگذارد، ابراز کرد: اقدامات تروریستی باعث اتحاد بیشتر مردم و مسئولان می‌شود، سطح سرمایه ملی را افزایش داده و سرمایه اجتماعی را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۴۴۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 17 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام سیدرضا سرور، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در خراسان رضوی، در مورد اقدامات اخیر تروریستی در تهران، ابراز کرد: به نظر من هم فرمایشات مقام معظم رهبری و هم حضور پرشور مردم در تشییع جنازه شهدای ترور بهترین پاسخ را به داعش داد که این اقدامات ناجوانمردانه و کور هرگز نمی‌تواند خللی در اراده ملت ما  ایجاد کند.
وی با بیان اینکه ما در نقطه پیشتازی مقابله با تروریسم کوردل هستیم، ادامه داد: مردم هم در مصاحبه‌های خود فلش اصلی حمایت از تروریست‌ها را به سمت آمریکا و اسرائیل غاصب نشانه رفتند که این نشان از معرفت بالای ایرانیان دارد.
حجت‌الاسلام سرور اضافه کرد: داعش نمی‌تواند در رفتار مردم ایران تأثیر داشته باشند، بلکه برعکس این اقدامات باعث اتحاد بیشتر مردم و مسئولان می‌شود، سطح سرمایه ملی را افزایش داده و سرمایه اجتماعی را تقویت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات جدید عربستان نیز ابراز کرد: عربستان برای حفظ موجودیت خود در حال دست و پای زدن بی‌خود است، اما نمی‌توانند در برابر امواج صدور انقلاب اسلامی بایستد و رفتارهای قبیله‌ای حکام عربستان در این دوران دیگر جایگاهی ندارد چون مردم به خوبی می دانند، ریشه اصلی تروریست کجاست.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی افزود: لذا این عمال آمریکا و اسرائیل همه تلاش خود را برای اینکه سمت نگاه مردم را از انقلاب اسلامی به سایر جهات منحرف کنند و جلوی صدور سریع انقلابی اسلامی را بگیرد، به کار می‌گیرند که البته این اقدامات به هیچ عنوان اثری نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه مردم ما پیام روشن خود را به آمریکا اعلام کردند، ادامه داد: فصل‌الخطاب همه اقدامات ما همین کلام رهبری است که فرمودند از این رژیم قیبله‌ای که ذره‌ای بوی دموکراسی و مردم بودن را نبرده است، این رفتارها بعید نیست و ملت ایران پاسخ دندان‌شکن و به‌موقعه‌ای را به عربستان سعودی و حامیان بین‌المللی آن‌ها خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار