دبیرکل حزب مردم سالاری می گوید: سنای آمریکا یک بار دیگر خباثت خود را نشان داد و تحریم‌هایی را بر ضد جمهوری اسلامی‌ تصویب کرد که به طور قطع برضد برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) است.
کد خبر: ۴۴۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 17 June 2017
به گزارش تابناک : «مصطفی کواکبیان» در جمع سوگواران علوی در حسینیه ارسبارانی های مقیم  تهران افزود: این گونه تحریم‌ها که هیچ گونه ربطی به بحث‌های هسته ای ندارد، ضد برجام است.
 
وی ادامه داد: چرا آنها این کار را می‌کنند؟ چون می‌گویند در این منطقه یک نظامی ‌است که بر اساس امارت(امیرنشینی)، سلطنت، خلافت و حکومت موروثی‌ برقرار نشده، بلکه بر اساس رای مردم شکل گرفته است و لذا حرفی برای گفتن دارد.
کواکبیان یادآوری کرد: بنده در دیدار سفیر انگلستان به او گفتم ما حاضریم درس دموکراسی را به کشورهای منطقه و جهان بیاموزیم. درست است که قانون انتخابات ما مشکل دارد، بنده هم که نامزد بودم بارها از دوستان شورای نگهبان خواستم تعریف و شاخص‌های رجل سیاسی را تبیین و به مردم اعلام کنند و باید این اشکالات را برطرف کنیم‌. با این حال رقابتی ترین انتخابات را داشتیم که بالای 73 درصد از مردم آمدند پای صندوق‌های رای و مردم به روحانی رای دادند و به وی اعتماد کردند.
 
کواکبیان همچنین گفت:‌ یک فتوای شرعی است که میزان رای ملت است. همه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند و اگر این مردم نباشند، آنها چه کاره هستند؟ بالاخره فصل رقابت‌های انتخاباتی تمام شد و فصل رفاقت‌ها باید شروع شود و همه برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.
وی افزود: یک شعارهایی در جریان انتخابات داده شده و باید ببینیم مطالبات مردم در بحث اقتصاد، سیاست داخلی، روابط بین المللی، امور اداری، در بحث ویژگی‌های کابینه دوازدهم که در یک ماه آینده به مجلس باید ارائه شود، چیست؟ باید به همه اینها توجه کنیم و ما در خانه ملت و شما مردم باید رصد کنید.
 
کواکبیان گفت: مساله اشتغال، بیکاری جوانان از نکاتی است که هم رهبری تاکید می‌کنند و هم رئیس جمهور تاکید دارد و همه ما باید دست به دست هم بدهیم که این مسئله حل شود.




منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار