صعود تيم ملي ايران زودتر از همه آسيايي‌ها به جام‌جهاني 2018 روسيه قطعي شد. حالا همه فوتباليست‌هاي ايراني مي‌دانند براي حضور در جام جهاني بايد به اروپا و قاره سبز کوچ کنند تا شانس خود را افزايش دهند.
کد خبر: ۴۴۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 17 June 2017
به گزارش تابناک : بنابر ادعاي بعضي منابع خبري کاوه رضايي با نصف مبلغ قرارداد استقلال به شارلوآي بلژيک پيوست. فقط به يک دليل؛ حضور در جام جهاني 2018 روسيه! 
حالا يک خبر جديد داريم؛ در حالي که پرسپوليسي‌ها هنوز به طور کامل از شوک رفتن سروش رفيعي خارج نشده‌اند، پسر برانکو هم ساز جدايي کوک کرده است! 
فرشاد احمدزاده که رابطه بسيار خوب و صميمانه‌اي با برانکو ايوانکوويچ و کادرفني پرسپوليس دارد مي‌خواهد فصل آينده را در قاره سبز توپ بزند بلکه بيشتر به چشم کارلوس کي‌روش بيايد. 
البته برخلاف ستاره استقلال، شماره 10 پرسپوليس هنوز يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد و بايد در اين تيم بماند.
 شنيديم به تازگي فرشاد احمدزاده با مسئولان باشگاه پرسپوليس مذاکره کرده و به صراحت گفته است: «لطفاً رضايتنامه‌ام را بدهيد. من از روسيه و پرتغال پيشنهاد دارم و مي‌خواهم در اروپا بازي کنم...» 
البته دست‌اندرکاران باشگاه پرسپوليس با خواسته شماره 10 مخالفت کرده‌اند چون در ليگ قهرمانان آسيا و حتي ليگ برتر براي دفاع از عنوان قهرماني کار بسيار سختي پيش‌روي دارند. 
از طرفي جدايي سروش رفيعي از پرسپوليس و رفتن شماره 7 به قطر حسابي باعث ناراحتي هواداران شده است. مديران پرسپوليس اصلاً دوست ندارند دومين ستاره تکنيکي خود را هم به اين راحتي از دست بدهند. با اين حال فرشاد احمدزاده کماکان پيگير دريافت رضايتنامه‌اش است.
فرشاد منتظر است برانکو به ايران برگردد تا به او کمک کند!
به نظر مي‌رسد شماره 10 هم در تابستان به جدايي از پرسپوليس فکر مي‌کند تا در سال منتهي به جام جهاني دوباره به ليست کارلوس کي‌روش راه پيدا کند. فرشاد احمدزاده بازيکن فيکس پرسپوليس است. شماره 10 اين تيم بزرگ و پرطرفدار را مي‌پوشد که زماني بر تن همايون بهزادي و علي دايي بود و جايگاه ثبيت‌شده‌اي هم دارد.
با اين حال اين بازيکن تکنيکي و چپ‌پاي اهل اروميه نيک مي‌داند با ماندن در پرسپوليس هيچ شانسي ندارد که مسافر جام جهاني  2018 روسيه شود. فرشاد احمدزاده در دوران بازي در تراکتورسازي تبريز به تيم ملي دعوت شد اما با وجود بازي در تيم پرسپوليس مدت‌هاست توسط کارلوس کي‌روش ديده نمي‌شود.
***
احمدزاده به تيم سعيد عزت‌اللهي مي‌رود؟!
گرچه فرشاد احمدزاده اسمي از تيم روسي خواهان خود نياورده است و مسئولان باشگاه هم چنين اجازه‌اي نداده‌اند اما شنيديم اين تيم چندان بيگانه نيست! 
شنيديم باشگاه آنژي ماخاچ‌کالا که سعيد عزت‌اللهي فصل گذشته را در اين تيم توپ زد، خواستار اصلي فرشاد احمدزاده است. البته يک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد روبين کازان هم بدش نمي‌آيد شماره 10 پرسپوليس را جذب کند و پاي يک تيم پرتغالي هم وسط است. 
با اين وجود بايد منتظر ماند و ديد بالاخره باشگاه پرسپوليس رضايتنامه احمدزاده را صادر مي‌کند يا اينکه...؟!





منبع : جام نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار