تاکنون بیش از 200 فیلم برای حضور در دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 17 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی؛ روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد اعلام کرد: این آثار از طریق سامانه ثبت‌نام الکترونیک این جشنواره به نشانی: شمس توس به نشانی yazd.shamstoos.ir   و portal.shamstoos.ir  ثبت‌نام‌شده‌اند.
بر اساس این گزارش برای شرکت در این جشنواره فیلم‌های ارسالی باید تولید سال 93 به بعد بوده و همچنین در دوره‌های گذشته جشنواره فیلم رضوی شرکت نکرده باشند.
شرکت در جشنواره، برای عموم آزاد است و محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در خصوص تعداد آثار ارسالی نیز محدودیتی ندارند.
همچنین  زمان برگزاری جشنواره از تاریخ 7  تا  9 مرداد 1396 هست و  مراسم اختتامیه در تاریخ 10 مرداد 1396 برگزار می‌شود.
 
هم‌چنین کانال خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی راه‌اندازی شد و خبرنگاران و علاقه‌مندان فیلم کوتاه مستند و داستانی برای اطلاع از آخرین اخبار ، اطلاعیه‌ها ، رویدادها و گفتگوها پیرامون دوازدهمین دوره جشنواره می‌توانند از طریق لینک Telegram.me/razavifilmfestival به کانال تلگرام این جشنواره بپیوندند.
یادآوری می‌شود؛ دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از طریق ارسال فراخوان به استان‌های کشور به‌صورت رسمی اعلام شد و بر اساس تقویم برگزاری این جشنواره آخرین‌مهلت ارسال آثار   25  خرداد 1396 هست و اسامی فیلم‌های منتخب جشنواره در تاریخ 20 تیرماه 1396 اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار