معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از شروع به کار پنجمین دوره پویش همه باهم بخوانیم در قالب جشنواره تابستانه از خردادماه تا 15 شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 17 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به استقبال خوب مردم از پویش کتاب خوانی دوره های قبل، پنجمین دوره پویش همه باهم بخوانیم به صورت جشنواره تابستانه «همه با هم بخوانیم» برگزار می شود.
وی زمان برگزاری پنجمین دوره پویش همه باهم بخوانیم را از خردادماه تا 15 شهریور ماه اعلام کرد و افزود: در این دوره 11 کتاب فاخر با رویکرد های هویت انقلابی و دینی، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، حمایت از تولید ملی و نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان برای علاقه مندان به حوزه  کتاب و کتابخوانی پنج جایزه یک میلیون تومانی، ۱۱۰جایزه هفتگی و 10 ها جایزه دیگر به ارزش 37 میلیون تومان عرضه شده است.
ابراهیمی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را پوشش گسترده جامعه مخاطب مردمی دانست، گفت: 11کتاب منتخب برای این دوره پویش همه باهم بخوانیم شامل کتاب های چله عشق، گوهریکدانه(عمومی)، گیرنده پدرم(پدران)، به استقامت سرو، لقمه حلال، خوراک چهار فصل(مادران)، مکتب خانه، علی اکبر(نوجوان و جوان) و کالای ایرانی، گنجشک های گوهرشاد، زباله(کودک) که برای گروه های مختلف سنی در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان  فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به پویش همه باهم بخوانیم در دوره قبل گفت: پویش کتابخوانی همه باهم بخوانیم دوره چهارم با معرفی چهار کتاب بیش از 8 هزار نفر در بخش های مختلف آن شرکت کننده کردند، پیش بینی می کنیم در دوره پنجم بیش از ۱۰ هزار نفر در بخش های مختلف مسابقه پیامکی، بخش هایکو گلچین کتاب، عکس یادگاری و همچنین دربخش کتاب های کودک و نوجوان مسابقه نقاشی و خوانش صوتی شرکت کنند.
 ابراهیمی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه حضوری به ۱۱ فرهنگسرای سطح شهر، فروشگاه های پاتوق کتاب و شهر کتاب نسبت به تهیه کتاب های جشنواره اقدام کنند یا به صورت غیر حضوری با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۸  کتاب سفارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار