رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بومی و محلی کشور تحت عنوان جام ریاست جمهوری از ۸ تا ۱۱ شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 17 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا خوش‌باطن با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بومی و محلی کشور تحت عنوان جام ریاست جمهوری از 8 تا 11 شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دوبخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و تاکنون حضور 12 تیم از اقوم ایرانی، دو تیم از خراسان‌رضوی، یک تیم از مشهد و حضور 5 تیم خارجی در این مسابقات قطعی شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی گفت: در ادامه برنامه‌های سال جاری المپیاد بازی‌های بومی و محلی خانوادگی روستائیان خراسان‌رضوی را در برنامه داریم که این مسابقات در حال برگزاری بوده و تا تیر ماه ادامه خواهد داشت.

خوش‌باطن با بیان این که در المپیاد بازی‌های بومی و محلی خانوادگی روستائیان خراسان‌رضوی 70 بخش شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین بعد از المپیاد روستائیان، المپیاد بازی‌های بومی و محلی نوجوانان دختر و پسر استان را با حضور 70 بخش برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار