قاضی شعبه اول دادستانی تربت‌جام در گفتگو با "تابناک"؛
قاضی شعبه اول دادستانی تربت‌جام در حاشیه چرخاندن آدم‌ربا در خیابان‌های اصلی این شهر گفت: دستگاه قضا با هنجارشکنان و دارای قدرت‌های پوشالی با قاطعیت و جدیت برخورد می‌کند.
کد خبر: ۴۴۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 17 June 2017
وزیری در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان رضوی، چرخاندن در ملاء عامِ شرور مسلح و مفسد فی الارض «احمد بختیاری نژاد» فرزند حبیب معروف به " دلاور" را درس عبرتی برای قانون گریزان دانست و افزود: این شرور مسلح تاکنون جرائمی از قبیل گروگان‌گیری مسلحانه، قاچاق مواد مخدر، قتل و اغفال منافی عفت مرتکب گردیده است.
وی اضافه کرد: این شرور مسلح اخیراً یک کشاورز 50 ساله را به‌صورت مسلحانه مورد ربایش قرارداده و مبلغ 800 میلیون تومان درخواست وجه نقد داشته که باصلابت و اقتدار دستگاه قضا، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و به‌خصوص پلیس آگاهی ضربه مهلکی در سحرگاه 26 خردادماه به این آدم‌ربایی وارد گردید و شرور مسلح و همدستان وی دستگیر و پس از 12 ساعت  گروگان که در شرایط  بسیار سختی بسر می برد  آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
این مقام قضایی متذکر شد: هنجارشکنان و افرادی که در سر تصور قدرت‌نمایی و هنجارشکنی و تعرض به جسم و شرف و آبروی مردم رادارند شدیداً تذکر داده می‌شود که با توبه از گذشته خویش به مسیر قانون برگردند که دستگاه قضا با قاطعیت و وحدت قانونی برخورد می‌کند.
وزیری با تشکر و قدردانی از زحمات نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: از ناحیه این شرور مسلح یک قبضه سلاح به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار