کد خبر: ۴۴۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 17 June 2017
تابناک رضوی: قدر ، مسألت عشق است در نازترین و ناب ترین قطعه ی زمان؛ ماهی که باید با پای سلوک زیر باران سخاوتمندانه ی حضور به حیاط خلوت ملکوت رفت و با حضرت عشق در زیر باران اشراق قدم زد و با او به نجیب ترین قطعه های ناپیموده سفر کرد.
شبی که باید قبای عاشقی به تن کرد و به سمت قریه های بلوغ به انتهای حضور شتافت و بر بام اشراق ، ستاره های تمنا را چید و در ترنم باران عطر سیب و تالوت امن یجیب ،غسل عزیمت نمود و دو رکعت نماز حضور برای رسیدن به بلوغ به جای آورد.
قدر ، فرصتی است تا حقیقت بر ما جاری شود و ما در حقیقت ظهور کنیم؛شکوه سحرش را بفهمیم و در شب به میهمانی اهالی آسمان برویم ؛ مجالی برای تالوت جوشن تراویدن و زلال شدن، جاری شدن و سرشار شدن ، فرصتی است تا همه واژه های ناب خلقت را به شب شعری ببریم که در افق ملکوت ، قدر،سحر، نیایش ، حضور، پرهیز، تکلیف و ظهور تکلم کنند.
شبی است در انتهای حضور که اهل آسمان هبوط می کنند و با آسمانی ترین مردان اهل زمین دل به مهر مفاتیح می دهند و عشق جوشن را در خوش بوترین لحظه های حیات در جان خویش جاری می سازند .
امکانی است برای مکالمه با ملکوت در کوچه باغ های آبی نیایش و مجالی برای نوشدن ، دیگر شدن ، پریدن ، اوج گرفتن و درخور اسمانی شدن ؛ فرصتی که در همه معانی زیبایی خلقت جاری
شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار