اصفهان تشنه کام مایع حیات
تابناک اصفهان، این روزها اصفهان داغدار است. داغی که هرساله به گونه ای اصفهان را می سوزاند. این روزها اصفهان زاینده رود را از دست داده است. آن هم در حالی که روزهای قبل جریان زاینده رود در شهر جاری بود.
کد خبر: ۴۴۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 18 June 2017
به گزارش تابناک اصفهان، این روزها اصفهان داغدار است. داغی که هرساله به گونه ای اصفهان را می سوزاند. این روزها اصفهان زاینده رود را از دست داده است. آن هم در حالی که روزهای قبل جریان زاینده رود در شهر جاری بود. اما مبحثی که قصد مطرح کردن ان را در اینجا داریم موضوعی است که در روزهای پایانی ماه رمضان و خرداد ماه اصفهانی ها را درگیر خودش کرده است.

اصفهان در حالی که دیگر زاینده رود را در خود جاری نمی بیند این روزها و دوباره با رسیدن فصل گرما با مشکلاتی در زمینه آب آشامیدنی مواجه است. در حالی که هنوز به طور کامل وارد فصل گرما و تابستان نشده ایم این روزها مشکلات قطعی آب و یا افت فشار آب در نقاط مختلف اصفهان به چشم می خورد. مشکلی که هر چند اصفهانی ها به آن عادت کرده بودند اما این اتفاق در سال های گذشته در روزهای میانی تابستان رخ می داد و این اتفاق که 2 ماه زودتر از گذشته شاهد مشکلاتی در زمینه آب آشامیدنی هستیم شاید نشان دهنده این باشد که اصفهانی ها تابستان سختی را پیش رو خواهند داشت.

تابستان ها علاوه بر این که اصفهان زاینده رود را از دست می دهد بلکه آب آشامیدنی مردم نیز به تاراج رفته و مردم برای استفاده از آب آشامیدنی به مشقت می افتند، هر چند که شایعاتی پیرامون وضعیت کیفی آب مصرفی نیز مطرح است.

چه می شود که مردم اصفهان همه ساله شاهد چنین مشکلاتی هستند ولی هیچ اتفاق مثبتی از سوی مسئولین برای حل آن نمی افتد. چرا این مشکلات باید تکرار شود. آن طور که به نظر می رسد مردم امسال هم باید طعم افت فشار و قطعی آب گاه و بی گاه را بچشند و فکری برای حل این مشکل نشده است.

منبع: رویش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار