فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان اظهار داشت: با پیدا شدن نفر دوم غرق شده در ساحل شهرستان عملیات امداد و نجات پایان یافت.
کد خبر: ۴۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 18 June 2017
فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان اظهار داشت: با پیدا شدن نفر دوم غرق شده در ساحل شهرستان عملیات امداد و نجات پایان یافت.

"امیرشیر توماج فرماندار گمیشان در گفت و گویی با اشاره به جزئیات حادثه خاطر نشان کرد: روز پنجشنبه ساعت ۱۷ بعدازظهر سه نوجوان ۱۴ تا ۱۵ ساله برای تفرج و شنا وارد ساحل می شوند که در حین شنا دو نفر دچار حادثه شده و نفر سوم خود را به ساحل می رساند و این نوجوان پس از سه ساعت بی هوشی در ساحل ساعت ۹ شب با عوامل امدادی تماس می گیرد.

وی افزود: پس از تماس نیروهای امدادی نیز بلافاصله در محل حاضر و کار جستجو و امداد و نجات را آغاز می کنند.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان اضافه کرد: ساعت هفت صبح روز جمعه با کمک نیروهای مردمی یک جسد کشف و از آب بیرون آورده شد.

توماج با اشاره به اقدامات شهرستانی در خصوص این حادثه اذعان داشت: جلسه اضطراری مدیریت بحران روز جمعه در محل حادثه با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر هماهنگی های انجام شده در جهت عملیات امداد و نجات در ساحل گفت: کار تجسس و جستجو برای فرد دوم در دستور کار ویژه قرار گرفت و تیم غواص در آب های ساحلی عملیات ویژه را انجام داده است.

فرماندار گمیشان ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های تیم های جستجو نفر دوم نیز پیدا و عملیات امداد و نجات در ساحل توماجلر چارقلی پایان پذیرفت.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان از تلاش های اعضای مدیریت بحران، هلال احمر، دریابانی، انتظامی، بسیج سپاه، شیلات، شهرداری گمیش تپه، توزیع برق، آب و فاضلاب روستایی، شورا و هیاری روستاهای چارقلی، توماجلر چارقلی، دهنه و گامیشلی خواجه نفس و همچنین نیروهای مردمی منطقه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار