معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: روز قدس روز همدلی و اتحاد مسلمانان جهان است و مردم ایران با اتحاد و حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس اقتدار خود را به جهان نشان می دهند.
کد خبر: ۴۴۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 18 June 2017
به گزارش تابناک : حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم با حضور خود در تمام عرصه ها باعث پیروزی انقلاب هستند و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب پیمان می بندند.
وی با بیان اینکه مردم ایران به شکل کاملا مدنی و دموکراسی با حضور 74 درصدی خود و با 24 میلیون رای رئیس جمهور خود را انتخاب کردند، افزود: مردم ایران با حضور حداکثری پای صندوق های رای ثابت کردند حاکمیت با مردم سالاری دینی و در اوج دموکراسی توسط خود آنها صورت گرفته و به آرمان های امام، شهدا و مقام معظم رهبری پایبند هستند.
کلانتری یادآور شد: مثلث شوم آمریکا، آل سعود و صهیونیست با راه اندازی گروه های تروریستی و تکفیری و جنگ نیابتی سعی در ناامن کردن منطقه دارند اما مردم فهیم ایران با اتحاد و یکدلی در برابر هر گونه تجاوز به خاک ایران ایستادگی می کنند و به گفته مقام معظم رهبری جنگ بین اسلام و کفر تمام نشدنی است.
وی با بیان اینکه این مثلث حاضر نیست هیچ ملتی بر سرنوشت خود حاکم شود، گفت: در کشور ما حاکمیت دست مردم است و با حضور خود در تمام صحنه ها سیاست های نظام را تایید می کنند همه اقوام ایرانی اعم از کرد، لر، بلوچ، عرب و ترک دارای یک ملت یک دولت و یک ولی فقیه هستیم و با اقتدار و انسجام ملی پیرو اسلام ناب محمدی هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: به گفته امام خمینی ( ره) روز قدس جهانی است و به همه اسلام تعلق دارد و در تمام دنیا مسلمانان آزادیخواه و اسلام مدار با راهپیمایی در روز قدس از مردم فلسطین حمایت می کنند.
کلانتری با بیان اینکه ما مفتخریم در امن ترین کشور دنیا زندگی می کنیم، افزود: ما باید قدر وحدت و انسجام خود را بدانیم و از راهپیمایی روز قدس برای ایجاد همدلی و وفاق استفاده کنیم.
وی به نقش پررنگ مردم استان ایلام در تمام صحنه ها اشاره کرد و گفت: استان ایلام در تمام شاخص ها و در هر برهه زمانی وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده و مفتخر به داشتن شهید هسته ای، اولین شهید مدافع حرم و اولین شهید عملیات تروریستی است و باید قدر این مردم را دانست و برای ایجاد امنیت و آرامش آنها تلاش کرد.
وی اعلام کرد: تمام تمهیدات لازم برای باشکوه برگزار کردن راهپیمایی روز قدسهمراه با امنیت و آرامش برای مردم استان فراهم شده و مبدا و زمان مراسم نیز با موافقت دستگاه های مرتبط مشخص شده است.

**تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس فراهم شده است
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: تمهیدات، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای حضور با شکوه مردم ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شده است.
حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: روز جهانی قدس عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اسلام و ملت فلسطین است.
وی افزود: روز قدس با شهرتی جهانی مرزها را در نوردیده است و مردم مسلمان و ولایتمدار استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با راهپیمایی و بزرگداشت این روز دشمنان اسلام را ناامید می‌کنند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهر ایلام همزمان با سراسر کشور ساعت 11 و 30 دقیقه صبح از چهار رسالت به سمت میدان کشوری، بلوار آزادی، میدان مادر و مصلی ایلام برگزار می‌شود، ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس در تمامی نقاط استان از جمله شهرستان‌ها، بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها با حضور سبز و یکپارچه مردم شهید‌پرور و ولایتمدار استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی چراغی پور یادآور شد: اقامه نماز عبادی سیاسی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و با حضور یکی از سخنرانان کشوری به عنوان سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای حضور با شکوه مردم ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس با فرمانداران انجام شده است، ادامه داد: نیروی انتظامی، راهور، پایگاه‌های مقاومت بسیج مردمی، شهرداری مناطق، تاکسیرانی و اتوبوسرانی سایر دستگاه‌ها نیز با در نظر گرفتن تدابیر ویژه متناسب با روز جهانی قدس اقدامات لازم را انجام داده‌اند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد: بی تردید راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه های بیگانگان بر ضد فلسطین بوده و این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر و مفید واقع گردد.
وی با اشاره به نقش رسانه ملی و خبرگزاری ها اضافه کرد: استفاده هدفمند از رسانه های مجازی، مکتوب، سایت ها و خبرگزاری ها و بهره گیری از حضور همه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس اهمیت وِیژه ای دارد و امیدواریم راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور و حداکثری مردم با جلوه ویژه ای به نمایش درآید.
نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس روز یکشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام و سایر دستگاه ها در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار شد.





منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار