احمدرضا زاهدی پور دانش آموز پایه " سوم راهنمایی مدرسه شهید جلالی گچساران بود که در حادثه ای دچار مرگ مغزی شد.
کد خبر: ۴۴۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 18 June 2017
رئیس آموزش وپرورش گچساران گفت: همزمان با سومین شب از شبهای قدر با رضایت خانواده دانش آموز مرحوم " احمدرضا زاهدی پور" دو کلیه، قلب و قرنیه‌های آن مرحوم از بدن جدا و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ ظهیرالدین پورالحسینی گفت: احمدرضا زاهدی پور دانش آموز پایه " سوم راهنمایی مدرسه شهید جلالی گچساران بود که در حادثه ای دچار مرگ مغزی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان و رئیس آموزش وپرورش گچساران در پیامهای جداگانه ای با تسلیت این مصیبت به خانواده مرحوم به پاس این اقدام ارزشمند از آنان تشکر کردند.
 
 
اهداء اعضای بدن دانش آموز گچسارانی با رضایت اولیا در سومین شب قدر / پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش+ تصویر

پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش به خانواده دانش آموزی که اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد .

((ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا))

(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)

(سوره مائده آیه 32)

خانواده محترم زاهدی پور

در سایه لطف خداوند متعال ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که رفتن و سفر ابدی عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می کند . بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار (س) که ماندن در رفتن تجلی می یابد . باخبر شدیم همزمان با شب نزول قرآن در ماه رحمت مغفرت خانواده محترم زاهدی پور با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن فرزند عزیزشان احمدرضا زاهدی پور را به بیماران نیازمند اهدا کردند .

از دست دادن فرزند عزیز و جگر گوشه وجودمان غم جانکاه برای خانواده محترم و بستگان –همکلاسان –همکاران و دانش آموزان عزیز بویژه مردم شریف گچساران و همکاران و دانش آموزان مدرسه شهید جلالی گچساران است.

با نهایت تأسف وتأثر این مصیبت را تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای مرحوم و صبر وافر را از خداوند متعال برای آنان خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم زاهدی پور تقدیر می نمایم.

هادی زارع پور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار