انصار حزب الله مشهد:
عصر ایران نوشت: در پی حواشی به وجود آمده توسط انصار حزب الله به ریاست حسین الله کرم، انصار حزب الله مشهد با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها اولویت کشور نیست ولی این حضور باید با رعایت موازین شرعی و قانونی همراه باشد.
کد خبر: ۴۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 18 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از عصرایران،در پی حواشی به وجود آمده توسط انصار حزب الله به ریاست حسین الله کرم، انصار حزب الله مشهد با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها اولویت کشور نیست ولی این حضور باید با رعایت موازین شرعی و قانونی همراه باشد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

هوالعالم

از آنجایی که امام خامنه ای اخیرا مسئولیت خطیری را موسوم به "آتش به اختیار" بودن، بر ذمه انقلابیون گذاشته اند، امت حزب الله بایستی با اولویت بندی مسائل کشور به گونه ای عمل کند که اولاً مدیریت منابع محدود به درستی صورت بگیرد و ثانیاً مسائل مهم فدای مسائل غیر مهم نشوند.از این رو در مورد حضورت زنان در ورزشگاه ذکر چند مورد لازم به نظر می رسد:

1 - اساساً امت حزب الله با اصل حضور زنان در عرصه های گوناگون اجتماعی نه تنها مخالفتی نداشته بلکه طبق نظر مقام عظمای ولایت حضور موثر زنان در عرصه را باعث پیشرفت می داند.

2 - موضوع حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه را اولویت اول کشور در مسیر پیشرفت نمی داند ولی قویا بر این باور است که بایستی این حضور نیز همچون دیگر مسائل اجتماعی مبتنی بر موازین شرعی و قانونی صورت پذیرد.

3 - پیشنهاد انصار حزب الله برای حل این مسئله ارائه لایحه توسط معاونت زنان رئیس جمهور برای حضور زنان در ورزشگاه است تا در مجلس تصویب و پس از عبور از فیلتر شورای نگهبان با رعایت موازین شرعی و قانونی انجام پذیرد.

حمید استاد
 
دبیر شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله شمال شرق کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار