معاون استاندار اعلام کرد:
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است و ضروری است دستگاه های اجرایی استان آن را به گفتمان غالب تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 18 June 2017
به گزارش خراسان رضوی، دکتر سید جواد حسینی در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و مشاور امور ایثارگران استاندار با اشاره به اهمیت موضوع ایثار و گذشت در جامعه افزود: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی و معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.
 معاون استاندار با اشاره به اینکه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور با هدف برنامه ریزی کلان در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تشکیل شده است، گفت: مقرر شده این شورا در استان ها نیز به ریاست استانداران تشکیل و پیگیر مصوبات، اجرا و نظارت بر برنامه های آن شود. وی افزود: ستادها و کمیته های مرتبط با شهدا و ایثارگران می توانند در راستای هم افزایی بیشتر ذیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قرار گیرند.حسینی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها باید  برموضوع ایثار و شهادت متمرکز شوند، افزود: در این حوزه نوآوری موجب ترویج بیشتر این فرهنگ می شود و با تمرکز دستگاه ها بر این موضوع می توان اطلس فعالیت های  حوزه فرهنگی ایثار و شهادت را تدوین کرد. معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین المللی بزرگداشت شهدای جهان اسلام در مشهد گفت: این کنگره بین المللی یکی از بزرگ ترین برنامه های رویداد مشهد2017 بود که مسئولان آیسسکو نیز از آن تقدیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار