مدیرکل فرهنگ و ارشاد سمنان خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون حدود یک‌هزار اثر به سیزدهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی ارسال شده است، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ششم تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 18 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،محمدرضا سوقندی اظهار کرد: تاکنون ۹۶۴ اثر از ۶۷۴ شرکت‌کننده استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ملی داستان‌های رضوی ارسال شده است و روند ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ششم تیرماه تمدید شده است، گفت: بیشترین آثار ارسالی به استان‌های خراسان رضوی، تهران و زنجان اختصاص دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه از این تعداد،۵۳۱ اثر، داستان کوتاه و ۳۵۸ اثر، داستان کوتاه کوتاه است، افزود: در سیزدهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) بخش دوسالانه رمان و داستان بلند نیز برگزار می‌شود که در این بخش نیز تاکنون ۱۶ اثر دریافت شده است.

سوقندی ادامه داد: این جشنواره دارای دو بخش ویژه کرامت انسانی و ویژه حادثه قطار مسافربری است که برای بخش نخست ۱۹ اثر و بخش قطار تاکنون 6 اثر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین۳۴ اثر غیرداستانی به دبیرخانه جشنواره ملی داستان‌های رضوی رسیده است.

به گزارش فارس؛ جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) همه‌ساله در قالب جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) هم‌زمان با دهه کرامت و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره پیش از تمدید شدن، بیست و سوم خردادماه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار