رئیس کل دادگستری استان سمنان:
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ۲۱عنوان ویژه برنامه هفته قوه قضائیه در استان اجرا می شود که ثبت نام مردم برای دریافت شناسه قضایی در زمره مهمترین آنها است.
کد خبر: ۴۴۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 19 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محسن مطهری صبح دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته قوه قضائیه در دادگستری سمنان، درباره برنامه‌های این هفتهتوضیح داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، ثبت‌نام عمومی و رایگان مردم و ارائه شناسه قضائی، نشست مطبوعاتی مدیران و مسئولین قضایی استان،سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه وبرگزاری مراسم مشترک دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه و ... ازجمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه سمنان است.

کراپ‌شده - سید محسن مظهری رئیس کل دادگستری استان سمنان

وی افزود: همچنین نام‌گذاری روزهای هفته قوه به این شرح خواهد بود که قوه قضائیه، امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، عنوان نخستین روز از هفته قوه قضائیه هم‌زمان با سه‌شنبه، سی‌ام خرداد۹۶ را شامل می‌شود و همچنین سایر روزها بانام‌های قوه قضائیه و تجلیل از شهدا، ایثارگران و خدمتگزاران دستگاه قضایی، قوه قضائیه و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، قوه قضائیه و همکاری قوا در مبارزه با مفاسد اقتصادی، اداری و اجتماعی در سراسر کشور، قوه قضائیه، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال، قوه قضائیه، ولایتمداری و بصیرت انقلابی و قوه قضائیه، قانون‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع نام‌گذاری شده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنانبر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات و اقدامات قوه قضائیه در بخش‌های مختلف و توسط دستگاه‌های زیرمجموعه‌ این قوه تأکید کرد و ابراز داشت: استفاده روزافزون مردم از خدمات الکترونیکی، معرفی خدمات ارائه‌شده در قوه قضائیهاز طریق فن‌آوری‌های نوین ضروری است لذا یکی از برنامه‌های ما در این هفته ثبت‌نام کد قضایی از مردم برای دریافت خدمات الکترونیک قضایی و حرکت به‌سوی دولت الکترونیک است.

مظهری گفت: امروز تشکیل، پیگیری و حتی دریافت ابلاغیه‌های پرونده‌های قضایی نیز به سهولت و بدون مراجعه اشخاص به دادگستری‌ها در حال انجام است که سرعت، دقت و نظارت عمومی و تخصصی را در مراحل مختلف دادرسی‌ها افزایش می‌دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار