روز گذشته هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو از پیش فروش سه محصول جدید این شرکت در روزهای اول و سوم تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 19 June 2017
به گزارش تابناک : بر این مبنا خودروهای پژو 2008، تندر 90پلاس و دنا پلاس به طور رسمی وارد بازار  خودروی ایران می شوند. این شرکت ایرانی که پس از برجام پیشگام تحول آفرینی در صنعت خودرو بوده،‌ با نخستین خودروی جهانی خود قصد دارد علاوه بر بازار ایران، صادرات خودرو از ایران به خاورمیانه و شمال آفریقا را وارد فاز جدیدی نماید. در عین حال دنا پلاس که نمونه ارتقا یافته و فیس لیفت دنا است با ظاهری به روز رسانی شده و قیمتی رقابتی قصد دارد ضمن افزایش سهم خود از بازار، با توجه به لیست امکانات و کیفیت ساخت خوب،‌ رقبای چینی را نیز در رده سدان های 50 تا 75 میلیونی از دور رقابت خارج کند.

ایران خودرو همچنین تلاش کرده با عرضه نمونه فیس لیفت و جدید تندر 90 با کد پلاس، به بازار این خودروی جان سخت فرانسوی تنوعی دیگر ببخشد و بسیاری از خریداران ایرانی را که به خاطر آپشن،‌ جعبه دنده اتوماتیک و ظاهر زیبا به سراغ محصولاتی چینی می روند، به سمت تندر 90 پلاس بکشاند که بسته ای کامل در این بخش از بازار است.

 

در آستانه عرضه این تولیدات کیفی به بازار، ببینیم هر یک از این سه خودرو چه ویژگی دارند.

*پژو 2008

عصر خودرو

کراس اوور کامپکت و جذاب شرکت ایران خودرو به جرات بهترین خودروی تولید شده در ایران است که علاوه بر ظرفیت بسیار بالا برای نفوذ به بازار داخلی،‌ توانایی بالایی برای صادرات به اقصی نقاط خاورمیانه و شمال آفریقا را دارد. این خودرو که از پیشرانه مشترک پژو ب. ام. و با نام تی اچ پی 165 سود می برد، به لطف یک جعبه دنده مدرن و اسپورت،‌ سیستم تعلیق جدید و فرمان برقی قادر است بهترین عملکرد را نسبت به محصولات گران قیمت و هم رده کره ای و ژاپنی به نمایش بگذارد. البته نکات مثبت 2008 منوط به ویژگی های اسپورت این خودرو نیست و کیفیت ساخت بالا،‌ مواد نسبتا گران قیمت به کار رفته در اتاق و همچنین چیدمان داخلی کابین به خوبی خریداران این خودرو را راضی می کند. از دیگر سو طرح جذاب بیرونی که نمونه 2017 و جدید پژو 2008 است یک سر و گردن از خودروهایی نظیر نیسان جوک،‌ هوندا اچ ـ آروی، سانگ یانگ تیوولی و محصولات چینی بالاتر است و تنها با خودرویی مثل تویوتا سی ـ اچ آر قابل مقایسه است.

*دنا پلاس

عصر خودرو

نسخه جدید سدان پرچمداران ایران خودرو بیش از همیشه جلوه یک خودروی مدرن را گرفته مخصوصا حالا که به دی لایت،‌ سانروف،‌ سیستم رهیاب جهانی، صفحه مانیتور هفت اینچی لمسی باقابلیت سرگرمی و دوربین های دید کنار و عقب مجهز شده است. طراحان دنا پلاس خطوط کناری بدنه را شبیه به نسل فعلی هوندا آکورد طراحی کرده اند تا دنا به بهترین شکل ممکن برای صادرات به کشورهای منطقه ساخته و پرداخته شود. این خودرو که از موتور مدرن و مونتاژی مناسب سود می برد با قیمتی 46 میلیونی در دسترس خریداران قرار گرفته تا به جایگزین قابل اعتماد خودروهای بی کیفیت چینی بدل شود. دنا پلاس با اصلاحاتی که داشته بدون شک بهترین انتخاب در بازار سدان های بزرگ زیر 50 میلیون تومان است.

تندر 90 پلاس

عصر خودرو

ویژگی های اصلی پرفروش ترین سدان خارجی بازار ایران به سه دسته کلی تقسیم می شوند. نخست موتور قدرتمند،‌کم استهلاک و کم مصرف. دوم بدنه مستحکم و ایمن و سوم اتاق جادار. در کنار این سه عامل نباید قیمت مناسب و کیفیت مونتاژ خوب تندر 90 را فراموش کرد. حالا هم که این خودرو با یک فیس لیفت جدید زیباتر از همیشه تولید شده،‌ هم امکانات بیشتری مجهز شده و هم سواری بهتری را نصیب سرنشینانش می کند. از جمله مهمترین تغییرات بیرونی این خودرو می توان به جلوه پنجره،‌ چراغ و سپر جلو جدید در کنار تعویض چراغ و سپر عقب و فرم بهبود یافته در صندوق عقب اشاره کرد. جعبه دنده نیز اتوماتیک است و داشبورد با طرحی بهتر، ظاهری جذاب تر دارد. رینگ ها و آینه های جانبی هم با انواعی زیباتر و بزرگتر تعویض شده تا ظاهر این خودروی 48 میلیونی دلخواه خریداران ایرانی باشد.





منبع : پدال نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار