سرهنگ یحیی الهی؛
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: با تلاش و مجاهدت نیورهای مرزبانی استان تمامی نوار مرزی تحت کنترل بوده و اجازه کوچکترین عرض اندام را به کسانیکه بخواهند امنیت مردم را به خطر بیاندازند، نخواهیم داد.
کد خبر: ۴۴۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 19 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ یحیی الهی، اظهار کرد: تمام نوار مرزی استان با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و مجرب و با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی، تحت کنترل است.
 
وی افزود: تمام تحرکات و فعالیت های مرزی به صورت شبانه روزی با استفاده از نیروهای جان بر کف و تجهیزات در اختیار رصد می شود.
 
فرمانده مرزبانی ایلام تاکید کرد: امنیت پایداری که در استان و کشور حاکم است، حاصل مشارکت عمومی و تعامل بسیار ارزشمند مردم با خادمان خود در مجموعه های مختلف امنیتی است.
 
استان ایلام با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از امن ترین نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها محسوب می شود.
 
شهرستان های مهران با 30 هزار نفر جمعیت و دهلران با 66 هزار نفر جمعیت حدود 200 و 220 کیلومتر مرز با کشور عراق دارند و در دوران دفاع مقدس این مناطق شاهد نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی متجاوز بودند/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار