معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی:
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب طرح تقسیم کار ملی 84 پروژه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با 40 میلیارد ریال اعتبار در این استان برنامه ریزی و اجرا شده است.
کد خبر: ۴۴۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 19 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سیدجواد حسینی در نشست ستاد استانی فرهنگی، اجتماعی ساماندهی آسیبهای اجتماعی بدون توضیح بیشتر افزود: رویکرد دولت در حوزه آسیبهای اجتماعی مورد تایید مقام معظم رهبری است و همین رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و امنیتی موجب شد در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هیچکدام از نامزدها در این زمینه ورود نکنند.
وی ادامه داد: رویکرد نظام در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مشخص و تدوین شده است. در صورت موفقیت در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی و اجرای طرح های تقسیم کار ملی امکان افزایش اعتبار طرح در سال جاری به رقمی در حدود 400 میلیارد ریال نیز وجود دارد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در میان همه دستگاهها و نهادهای موثر در این زمینه، آموزش و پرورش با توجه به حساسیت فعالیت و جمعیت بزرگ مخاطب خود نقش مهمتری نسبت به سایر بخشها دارد.
وی همچنین زودبازدهی، نوآورانه، فراگیری، هم افزایی و قابلیت جذب کمکهای مردمی را از مواردی دانست که می تواند در تخصیص اعتبار برای پروژه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نقش مهم ایفا کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تاکنون ۱۳ طرح مختلف در بخش مبارزه و کاهش آسیبهای اجتماعی در استان با مسئولیت آموزش و پرورش و همکاری بین دستگاهی با نهادهای اجرایی دیگر اجرا شده است.
علیرضا کاظمی افزود: در این چارچوب ۴۶۰ هزار دانش آموز تحت آموزشهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی قرار گرفته اند. همچنین هفت هزار و ۱۵۲ کارگاه آموزشی برای دانش آموزان و اولیا آنان در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در سطخ خراسان رضوی طی یک سال اخیر برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار