اعتراض حامیان احمدی نژاد از طومار نویسی انصار حزب الله
چرا حزب الله لبنان مثل حزب اللهی های ایران گروه های خودجوش برای امر به معروف و نهی از منکر ایجاد نمی کند و جلوی اجرای کنسرت ها و بدتر از آن دنس ها و مظاهر بی حجابی و عشرت کده ها نمی ایستد؟!
کد خبر: ۴۴۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 19 June 2017
تابناک رضوی به نقل از دولت بهار: گروه حامیان احمدی نژاد این روز ها با تفسیر ها و تحلیل های آن چنانی سعی دارد توجه مخاطبین  را به سمت احمدی نژاد برگردانند ؛ شاید چندان اعتقادی هم به عقایدی را هم که مطرح می کنند نداشته باشند ...اما جای تامل دارد ... مقاله ذیل که به قلم حجت الاسلام والمسلمین مسعود شفیعی نوشته شده است یکی از آنهاست:
انحرافات حزب الله لبنان از مدعیان حزب اللهی گری در ایران / سید حسن نصر الله از سید احمد علم الهدی چه چیزی کمتر دارد؟!
چرا علمای جبل عامل و ده ها أئمه جمعه با مشاهده اوضاع کنار دریاها و اختلاط زن و مرد، خواستار قیام حزب الله نمی شوند٬ تا با حرکتی انقلابی مظاهر فساد را از لبنان ریشه کن کنند؟!
چرا سید حسن نصرالله مقابل این همه مفاسد و مظاهر فحشا و منکرات و غربزدگی در لبنان حکم جهادی نمی دهد، چه چیز این سید از سید احمد علم الهدی ما کمتر است؟!
 آیا حمایت برخی از خوانندگان زن و زنان نیم برهنه از سید حسن نصرالله گویای انحراف وی نیست؟!
چرا سید نصرالله با افراد کراواتی و شیعیان غیر فقهی أمل اتحاد دارد و کنار میشل عون مسیحی قرار گرفته است؟!
چرا در ضاحیه بیروت و تجمعات حزب الله، دختران و زنان بی حجاب مجاز به شرکت هستند؟! آیا سید حسن و یارانش منکر حجاب فقهی هستند؟!
شاید حزب الله لبنان بگوید: «اگر ما سخت بگیریم مردم را به سوی عوامل دشمن فراری می دهیم و محبوبیت خود را از دست می دهیم و از همه بالاتر روش اسلام أهل بیت رفق و مدارا در تبلیغ است». در این صورت این منطق حزب الله لبنان چه فرقی با منطق جریان انحرافی احمدی نژاد دارد، چرا باید برای جلب نظر چند بچه قرتی از اصول دست بکشیم؟! بگذار ما را نابود و منقرض کنند!
 چرا سید نصرالله بر خلاف علامه های ما، امام موسی صدر را منحرف نمی داند، بلکه موسی صدر را عقبه حزب الله معرفی می کند؟!
 چرا وقتی ما در ایران همه کار می کردیم برای نابودی احمدی نژاد، سید حسن نصرالله و یارانش بزرگترین استقبال تاریخ را در لبنان برای دکتر احمدی نژاد تدارک دیدند و پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه را مدیون دولت منحرف او دانستند؟! چرا یاران سید حسن نصرالله اشعاری حماسی درباره دکتر احمدی نژاد خواندند و عربده کشی و سردادن شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه علیه او را فراموش کردند؟! 
 چرا خانواده شهدای لبنان از احمدی نژاد دعوت کردند تا در مشهد شهدای بنت جبیل و نزدیک ترین نقطه به مرزهای رژیم صهیونیستی قهرمانانه از پایان آن رژیم بگوید؟! مگر آنها نگران انحرافات احمدی نژاد نیستند؟! 
آیا این موارد در اثبات انحراف حزب الله لبنان از مدعیان حزب اللهی گری در ایران کافی نیست؟!
در این صورت اگر در آینده نزدیک حزب الله ایران، انحرافات خطرناک حزب الله لبنان را کشف کند و این حزب پرافتخار را خط قرمز خود بداند، نباید به ان ها خرده گرفت. اتفاقا چندی پیش نیز یک جریان تکفیری سَلفی در طرابلس وقتی علیه حزب الله اعلام جنگ کرد، با استناد به برخی از همین موارد ذکر شده، حزب الله را گروهی لائیک دانست! 
البته با توجه به مراودات و تبادلات اخیر، امیدواریم نسل جدید حزب الله لبنان٬ بر همان مرام زاویه دار خود با مدعیان حزب اللهی گری در ایران پا فشاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار