فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه از شنای مختلط در سطح سواحل جلوگیری شود، گفت: برخی دریا را با استخر خانوادگی اشتباه گرفتند، مثل کسانی که خیابان را با اتاق خواب اشتباه گرفتند، باید با این افراد که به صورت مختلط در خارج از طرح دریا شنا می‌کنند، تذکر داده شود و یا با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۴۴۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 19 June 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در نشست توجیهی ناجیان غریق با موضوع طرح سالم‌سازی دریا در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی بابلسر، اظهار کرد: شهرستان بابلسر به واسطه جاذبه‌های دیدنی و برخورداری از سواحل دریا یکی از نقاط پربازدید و پرتراکم استان مازندران است.
 
 
وی با قدردانی از دستگاه‌های متولی برای فراهم کردن زیرساخت مناسب برای ورود مسافران و گردشگران به این شهرستان، افزود: هر چند ورود مسافران به سطح شهرستان موجب رونق اقتصادی، اجتماعی می‌شود اما از لحاظ فرهنگی و زیست‌محیطی معضلاتی را برای شهرستان به همراه دارد.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به عدم رعایت حجاب و عفاف از سوی برخی از مسافران، خاطرنشان کرد: برخی در شهر خود شعار قشنگی می‌دهند و می‌گویند شهر ما خانه ماست اما وقتی به شهرهای توریستی وارد می‌شوند، شهر را به حاشیه می‌کشانند.
 
این مسؤول با بیان اینکه برخی‌ها باوجود مشاهده عدم رعایت برخی از مسافران به منکرات به خاطر اینکه منافع آنها به خطر نیافتد از امر به معروف و نهی از منکر پرهیز می‌کنند، گفت: مساله امر به معروف و نهی از منکر مساله‌ای نیست که مختص برخی از دستگاه‌ها یا تنها نیروهای امنیتی باشد بلکه تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا فضای سطح شهرستان به نقطه امنی برای بزهکاری اجتماعی برخی از افراد تبدیل نشود.
 
حسین‌نژاد با بیان اینکه از شنای مختلط در سطح سواحل جلوگیری شود، به عدم رعایت پوشش اسلامی در سطح سواحل بابلسر اشاره کرد و افزود: برخی دریا را با استخر خانوادگی اشتباه گرفتند، مثل کسانی که خیابان را با اتاق خواب اشتباه گرفتند باید با این افراد که به صورت مختلط در خارج از طرح دریا شنا می‌کنند، تذکر داده شود و یا با آنها برخورد شود.
 
وی با تأکید به اینکه پلاژها فقط جای کسب و کار است و به اقدامات دیگر اختصاص نیابد، گفت: زمان ورود و خروج مسافران ثبت شود و تبعه خارجی که وارد شهرستان می‌شوند، باید تمام مشخصات آنها ثبت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار