رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر سمنان:
رئیس کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر استان سمنان گفت: برنامه‌های پروژه مهر در این استان با اطلاع‌رسانی دقیق پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 20 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، حسین گلهاشم در نخستین جلسه کارگروه توجیه، تبلیغ اطلاع‌رسانی پروژه مهر در سمنان افزود: وظایف محوله کمیته توجیه و تبلیغ، فعالیت‌هایی است که آمادگی‌های لازم را برای بازگشایی مطلوب مدارس ایجاد کند.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین وظایف این کمیته، پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش‌آموزان و اولیا از نحوه ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و برنامه‌های آموزشی، پرورشی و عمرانی از طریق ممکن مانند صدا و سیما، تولید بنر، چاپ پوستر، تهیه بنر، پلاکارد، تراکت و ارسال به مدارس است.

رئیس کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر استان سمنان اطلاع‌رسانی را جزو لاینفکی از هر پروژه قلمداد کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و توجیه دست‌اندرکاران پروژه مهر امری ضروری در کیفیت اجرای پروژه مهر محسوب می‌شود.

گلهاشم خاطرنشان کرد: هماهنگی با مسؤولان آموزش و پرورش برای حضور در نماز جمعه‌های شهرستان‌ها به‌عنوان سخنران قبل از خطبه، دعوت از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و اسرا در مراسم بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر دستاوردهای دانش‌آموزان و معلمان از دیگر وظایف این کمیته است.

وی عنوان کرد: هماهنگی برای ارسال پیام وزیر، مدیرکل و رئیس اداره از طریق سایت، تشکیل جلسات هفتگی و پیگیرینحوه اطلاع‌رسانی به معلمان، اولیای دانش‌آموزان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی، وضع ثبت‌نام از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این کمیته است.

برگزاری جلسات تخصصی کارگروه توجیه و تبلیغ، صدور ابلاغ برای اعضا، راه‌اندازی لینک پروژه مهر در سایت اداره کل، پوشش خبری مناسب، استفاده از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی در مراسم صبحگاه دانش‌آموزی استان، اطلاع‌رسانی برای سهولت در ثبت‌نام دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی به همکاران جهت سازمان‌دهی مقاطع تحصیلی به نحو شایسته از مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها: پروژه مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار