تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: توجه ویژه به کیفیت آموزش و تحقیقات، مطالبه جامعه علمی از دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۴۴۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 20 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شایان شامحمدی اظهار کرد: پیگیری خواسته‌های عمومی و دانشگاهیان باید در دستور کار دولت قرار داده شود.

وی توجه ویژه به کیفیت آموزش و تحقیقات را مطالبه جامعه علمی از دولت دوازدهم اعلام کرد و گفت: اجرای قانون اساسی به ویژه در زمینه آزادی بیان، اجرای حقوق شهروندی و افزایش حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها نیز انتظارات جامعه علمی از دولت کنونی است.

شامحمدی ایجاد زمینه‌های دیپلماسی علمی با مراکز علمی و تحقیقاتی جهان، حمایت از برنامه‌های کارآفرینی دانشگاه و ایجاد اکوسیستم کارآفرینی را از راهکارهای مناسب برای پیشرفت علمی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای پیشرفت علمی لازم است بیش از پیش از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به راه‌اندازی اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه شهرکرد، تصریح کرد: به منظور توسعه کارآفرینی و اصولاً اقتصادی در دانشگاه، نیازمند وضع قوانین جدید هستیم که مجلس باید در این زمینه حمایت لازم را به عمل آورد.

وی افزود: بکارگیری مدیران کارآمد در همه سطوح مدیریتی می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های علمی موثر باشد.

شامحمدی اظهار کرد: چنانچه بودجه آموزش عالی به حد مطلوب برسد، مسلماً امکانات فرهنگی دانشجویی ورزشی به بهترین نحو تأمین و زمینه‌ساز فراهم شدن نشاط میان دانشجویان خواهد شد.

رئیس دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: رفع معضلات قانونی در زمینه مسائل رفاهی اساتید و کارکنان دانشگاه نیز می‌تواند زمینه‌ساز افزایش توسعه علمی، پیشرفت دانشگاه و افزایش نشاط میان دانشگاهیان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار