شهردار رباط کریم از پایان بازسازی فرهنگسرای معلم رباط کریم تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 20 June 2017
مسعود مختاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه فرهنگسرای معلم به صورت امانی در حال بازسازی است و این پروژه تا ۲ ماه آینده به پایان خواهد رسید.
 
مختاری گفت : با توجه به قدمت و فرسودگی فرهنگسرای معلم تصمیم گرفته شد تنها فرهنگسرای شهر بصورت اساسی و اصولی بازسازی گردد چرا که این مکان فرهنگی در شأن مردم شریف رباط کریم نبود و با کسب مجوز از شورای محترم اسلامی شهر این پروژه از سال قبل کلید خورد که هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند .
 
وی با بیان اینکه میتوان از این فضا جهت برگزاری همایش ها ، کلاس ها و گرد همایی های خصوصی و اداری بهره گیری نمود افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این طرح  را میتوان مقاوم سازی ، تعویض صندلی ها ، افزایش کلاس ها و افزایش فضای نمایشگاهی و  نور پردازی کامل این مجتمع نام برد .
 
مختاری ادامه داد : تاسیسات برقی ، لوله کشی ، سرویس های بهداشتی ، نمازخانه و سیستم اعلام حریق این مجموعه نیز به طور کامل بازسازی شده است ضمن اینکه از نورپردازی مناسب و سیستم صوتی نیز بهره مند می باشد .
 
شهردار رباط کریم در پایان بیان داشت: فرهنگسرای معلم از معدود فضاهایی است که جزء زیر ساخت های فرهنگی شهر محسوب می شود و از لحاظ عملکردی دارای دامنه کاربرد بسیار زیادی بوده و به عنوان تنها تریبون برگزاری جلسات رسیدگی به آن امری ضروری می باشد .
منبع: مهر
برچسب ها: فرهنگسرا ، رباط کریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار