نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس، از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 20 June 2017
نادر قاضی پور در گفت وگو با خانه ملت از دستگیری 40 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

ارتباطات عناصر تروریستی با خارج از ایران پیگیری می شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقدار فراوانی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چندین عملیات کشف شده است، افزود:سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند، که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند.

قاضی پور ادامه داد:ارتباطات این عناصر تروریستی با خارج از ایران پیگیری می شود و وزارت ارتباطات در ادامه به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهد، تا سرشاخه های آنها را در خارج از کشور دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برساند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در پایان به نمایندگی از مردم آذربایجان غربی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات استان برای دستگیری عناصر داعش و سرکرده های آنها تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار