عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام وضع هرگونه تحریم‌های جدید را منع می‌کند، گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نقض بند 27 تا 29 برجام است.
کد خبر: ۴۴۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازحشمت‌الله فلاحت‌پیشه ، اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نقض بند 27 تا 29 برجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام وضع هرگونه تحریم‌های جدید را منع می‌کند، گفت: ایران باید در این مورد با قاطعیت عمل کند.

وی برجام را یک موضوع سیاسی دانست و تصریح کرد: این موضوع حقوقی نیست، البته بخشی از تحریم‌ها شکسته شده است که ایران باید همان مسیر را ادامه دهد، گر چه تحریم‌ها از لحاظ کمی لغو شده ولی از لحاظ کیفی توسط آمریکا هنوز لغو نشده است.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: آمریکا خود به دنبال نقض برجام است و قصد دارد گناه پاره کردن را به گردن جمهوری اسلامی ایران بیندازد.

نماینده مردم اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو در خانه ملت با بیان اینکه در این زمینه نمی‌توان کار حقوقی انجام داد، افزود: مباحث سیاسی و اقتدار کشور را نباید فدای برجام کرد و دولت ملزم به متوازن‌سازی داده‌ها و ستانده‌ها در این زمینه است.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی گزارش سه ماهه خود را در این مورد با گرفتن اطلاعات لازم از دولت، ارایه می‌دهد و هر جایی که لازم باشد قانون جدید وضع می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار