مراد یگانه ؛
فرماندار چرداول گفت: با هوشیاری نیروهای مسلح و پشتوانه عظیم مردمی جای هیچ نگرانی برای امنیت کشور وجود ندارد و حمله موشکی سپاه به داعش نشانه قدرت بالای نظامی کشوراست این حرکت غرور آفرین خواست عموم مردم و باعث شادی ملت از همه گروه های سیاسی شد.
کد خبر: ۴۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 20 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: دولت حرکت مذبوحانه تروریست ها و به شهادت رساندن عده ای از هموطنان را به شدت محکوم می کند و این حرکت هشداری برای آمادگی هرچه بیشتر و همچنین نشانگر قدرت و توان بالای جمهوری اسلامی بود و اینکه نظام ما قدرتمند تر از این است که حملات ددمنشانه تروریست های تکفیری بتواند ضربه ای به آن بزند.
 
یگانه به موضوع انتخابات 29 اردیبهشت گریزی زد و تاکید کرد: در انتخابات مردم حماسه ای کم نظیر خلق کردند و مسئولانه و آگاهانه در این عرصه مهم مشارکت بالایی داشتند که این حضور مهر تاییدی بر عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید بود.
 
وی با بیان اینکه انتخابات تجلی گاه حضور مردم است، اضافه کرد: پیام مهم انتخابات این بود که دوران عوام فریبی ، شعار و پوپولیسم تمام شده است و این مردم آگاه دارای شعور سیاسی و اجتماعی فوق العاده ای هستند.
 
 
فرماندار چرداول اضافه کرد: مردم در این انتخابات راه سعادت خود را انتخاب کردند و با اینکه بداخلاقی هایی قبل از انتخابات برای جذب رای مردم صورت گرفت، ولی آگاهی و شعور بالای مردم به این موضوع خاتمه داد.
 
وی تاکید کرد: دوران انتخابات و رقابت ها تمام شده و اینک فصل اتحاد، همدلی و یک صدایی است و در زمان حمله موشکی سپاه نشان داد مردم در بحث امنیت ملی و دفاع از کیان ملی یکدل و هم صدا هستند و برای عمران و آبادانی کشور به این همگرایی و همدلی نیازمندیم.
 
یگانه به اشاعه دروغ ها و تهمت هایی که علیه دولت عنوان می شود، گفت: پذیرفتنی نیست عده ای قلیل دولت جمهوری اسلامی را تضعیف کنند چون این دولت برخواسته از اراده و خواست مردم بوده و باید تابع دموکراسی مردم سالارانه باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: انتقام جویی از کرامت، انسانیت و رای مردم سالارانه هدف این گروه اقلیت است و چون مردم پشتوانه نظام هستتد کسی یارای ایستادگی در برابر سرمایه عظیم نظام یعنی مردم را ندارد.
 
یگانه انتقاد منصفانه را بستر تحول و پویایی جامعه دانست و گفت: دولت از انتقادات سازنده و منصفانه بدون حب و بغض سیاسی، جناحی و فردی استقبال می کند و دست این منتقدین را به گرمی می فشارد و از راهکارها و پیشنهادات سازنده شان استفاده خواهد کر
د./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار