معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیر حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی ابراز کرد: مردم روزه‌دار و متدین ایران اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، براساس یک سنت دیرینه، امسال نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود از آرمان قدس شریف و مظلومان جهان اعلام می‌کنند.
وی تصریح کرد: در همین راستا آحاد مردم شریف و متدین مشهد برای زنده‌نگه‌داشتن روز قدس، صبح روز جمعه 2 تیرماه همزمان با 28 ماه مبارک رمضان از ساعت 10 در میدان 15 خرداد گرد هم می‌آیند و با سر دادن شعارهای انقلابی و استکبار ستیزی به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خواهران از ورودی باب‌الجواد(ع) و برادران از ورودی باب الرضا(ع) وارد حرم مطهر رضوی شده و در رواق امام خمینی(ره) و دیگر اماکن مسقف حرم رضوی مستقر می‌شوند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سخنران پایانی مراسم سعید جلیلی؛ نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی است و نماز جمعه به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار و پس از آن قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت می‌شود.
وی اضافه کرد: همزمان با نزدیکی روز قدس ویژه برنامه‌های متعددی چون سخنرانی، حلقه معرفت و پرسمان دینی با موضوع «فلسلفه راهپیمایی روز قدس» و «حمایت از مردم فلسطین» تدارک دیده شده است که در رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار