کد خبر: ۴۴۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 20 June 2017
تابناک / رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: پیش ثبت‌نام ستاد اربعین خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان برای اعزام به کربلای معلی آغاز شد.

محسن جعفری ظهر امروز در نخستین نشست ستاد اربعین سازمان بسیج رسانه استان گیلان در دفتر این سازمان بابیان اینکه تمام تلاشمان به اعزام تیم‌های خبری برای پوشش گسترده حضور زائران اربعین حسینی (ع) معطوف است اظهار کرد: کاروان خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری گیلان به کربلای معلی اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش میلیونی اربعین حسینی (ع) بزرگ‌ترین همایش جهانی است، افزود: از استانداری گیلان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درخواست داریم تا نهایت همکاری را با ستاد اربعین سازمان بسیج رسانه استان گیلان داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: پیش ثبت‌نام اصحاب رسانه گیلان برای اعزام به کربلای معلی از فردا 31 خردادماه آغاز و با ظرفیت محدود تا هشتم تیرماه و در ساعت اداری روزهای غیر تعطیل ادامه می‌یابد.

جعفری با اشاره به هزینه ثبت‌نام خبرنگاران گیلانی برای اعزام به کربلای معلی در آبان ماه امسال بیان  کرد: هزینه ثبت‌نام متعاقباً به ‌پیش ثبت‌نام کنندگان اعلام می‌شود و در مرحله پیش ثبت‌نام هزینه‌ای اخذ نمی‌شود.

وی بابیان اینکه داوطلبان برای پیش ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 01333142305 تماس حاصل کنند، اظهار کرد: ثبت‌نام از بین برداران و خواهران خبرنگار و اصحاب رسانه و به تعداد محدود انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: حداکثر ظرفیت ثبت‌نام و اعزام خبرنگار و عکاس خبری برای خبرگزاری‌ها سه نفر، پایگاه‌های خبری و تحلیلی سه نفر، روزنامه‌ها سه نفر، هفته‌نامه‌ها و سایر مطبوعات دو نفر تصویب شده است.

جعفری بابیان اینکه کاروان خبری اعزامی به‌عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه گیلان در سال 96، شهید سید اسماعیل سیرت نیا نام‌گذاری شده است، افزود: داوطلبان در مرحله بعد از پیش ثبت‌نام باید معرفی‌نامه رسمی از رسانه مجوز دار را به ستاد اربعین سازمان بسیج رسانه استان گیلان برای تأیید ثبت‌نام تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار