مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد از چاپ و اهدای پنج هزار جلد قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران خبر داد و گفت: 400 روحانی نیز برای تبلیغ دین مبین اسلام به مناطق مختلف استان اعزام شدند.
کد خبر: ۴۴۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 21 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»حجت الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی  در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) افزود: سال گذشته نیز 6هزار جلد قرآن کریم با کمک خیران چاپ و به مردم نقاط مختلف استان به خصوص روستاها اهدا شد.
این مسئول حوزه های فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی را شامل فرهنگی، دینی و آموزشی، فعالیتهای قرآنی و اداری، مالی و عمرانی عنوان کرد و گفت: شرکت افزون بر 2200 نفر از کودکان و نوجوانان در برنامه های اوقات فراغت و اعزام 46 هزار نفر روز مبلغ به نقاط مختلف استان در 15 مناسبت تبیلغی از جمله فعالیتهای اخیر این سازمان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه در مجموع 955 دانش آموز در 12 مدرسه صدرا زیر نظر این اداره کل به تحصیل رشته معارف اسلامی می پردازند خاطر نشان کرد: شهرستان های مهریز و ابرکوه و خاتم به ترتیب دارای چهار، سه و یک مدرسه صدار و شهرستهای یزد و بافق هرکدام دارای 2 مدرسه صدرا هستند.
حسینی کوهستانی با یادآوری ادامه تحصیل دانش آموزان مدارس صدرا در بهترین دانشگاه های کشور خاطر نشان کرد: فارغ التحصیلان دبیرستانهای صدرا در صورت تمایل می توانند از پایه سوم در حوزه های علمیه به تحصیل ادامه دهند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز از فعالیت 70 کانون فرهنگی، 138 انجمن اسلامی و یکهزار و 320 هیات مذهبی و شناسایی یکهزار و 744 نفر مداح در سراسر استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار