نماینده مردم سمنان در مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: دولت دوازدهم باید به سمت جوان‌گرایی بیشتر پیش رود و پروژه‌های جدیدی در کشور تعریف شود.
کد خبر: ۴۴۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اهمیت توجه دقیق به ساختار دولت دوازدهم اظهار کرد: یک سری تغییر و تحولات ساختاری باید توسط رئیس‌جمهور در کابینه دولت دوازدهم در حوزه وزرا ایجاد شود.

وی ادامه داد: قبل از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، جلسه‌ای با رئیس‌جمهور در صحن خانه ملت داشتیم و آنجا نمایندگان خانه ملت به رئیس‌جمهور تذکراتی دادند که اگر در انتخابات پیروز شد، دولت دوازدهم باید جوان‌تر و پرتوان‌تر باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور نیز قول داد که در دولت دوازدهم این تحول اساسی را در کابینه دولت ایجاد کند، تصریح کرد: با این دست تغییر و تحولات باید بتوانیم در زمینه‌های مختلف فعال‌تر عمل کنیم.

همتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر این مهم تأکید داشتند که دولت باید به سمت جوان‌گرایی بیشتر در آینده در حوزه‌های مختلف پیش رود، بیان کرد: اگر جوان‌گرایی در کابینه دولت دوازدهم در برخی از حوزه‌ها اتفاق بیفتد، در تمام استان‌های کشور ازجمله استان سمنان در راستای توسعه و آبادانی و رفع مشکلات حرکات پویاتری را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: اکنون بستر داخلی و بین‌المللی فراهم است تا دولت بتواند در حوزه‌هایی مانند حمایت از تولید ملی و اشتغال اقداماتی در مسیر رفع مشکلات به‌ویژه در این بخش‌ها قدم بردارد.

همتی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که در دولت یازدهم مصوب شده است، به‌ویژه در استان سمنان باید در جریان تکمیل و بهره‌برداری سریع گیرد، تصریح کرد: دولت باید در کنار تکمیل پروژه‌های مصوب، پروژه‌های جدیدی هم ایجاد کند.

وی بیان داشت: پروژه‌های جدید در دولت باید با محوریت تولید با ساختار رقابتی و اشتغال‌زایی در سراسر کشور به‌ویژه در استان سمنان ایجاد شود تا در عمل رونق تولید، اشتغال‌زایی و توسعه صنایع را ببینیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم در حوزه کشاورزی باید در استان سمنان پروژه‌های جدیدی را طراحی کند، اضافه کرد: باید بتوانیم در استان سمنان با ظرفیت‌های خاص کشاورزی، شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

همتی با بیان اینکه استان سمنان مشکل آب دارد، اظهار کرد: دولت باید به‌سرعت این مشکل مهم را از پیش روی کشاورزان و مردم استان بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار