پيام روشني از سوي پژمان منتظري به استقلال داده شد، او نمي‌آيد!
کد خبر: ۴۴۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 21 June 2017
تابناک رضوی به نقل از خبر آنلاین: اين بار استقلال با يک نه بزرگ ديگر مواجه شد. درحالي که منصوريان نخواست تا مجتبي جباري را به تيمش بياورد، پژمان منتظري هم هرچه حساب و کتاب کرد ديد بازي در الاهلي قطر برايش هيجان انگيزتر است. تهديدهاي اخير عليه قطر از سوي کشورهاي عربي سبب شده تا باشگاه هاي اين کشور به تلافي رفتار چند همسايه عربي شان روي خوشي به فوتبال ايران داشته باشند.
پژمان بي شک بهترين شرايط را در قطر دارد و هيچ بعيد نيست براي مجتبي جباري هم پيشنهاد جديدي ارائه شود و او هم همان جا بماند اما براي پژمان مهمتر از همه اين نکات شايد برنگشتن به ايران در سال جام جهاني که مي تواند دومين حضور او در جام را رقم بزند، نکته ديگري دارد. ماجرا همان چالش هاي 5 سال قبل است. تيم قلعه نويي را يادتان هست؟ همان تيم معروف که هم مجيدي را داشت، هم جباري، هم منتظري، هم برهاني و هم نکونام؟ تقريبا 7 نفر ادعاي بازوبند داشتند چون به اين جمع بايد محسن يوسفي و مهدي اميرآبادي هم اضافه مي شدند. در آن فصل عجيب و غريب در يکي از بازي ها چنان دعوايي به پا شد که تيم انگار اصلا قرار نبود به زمين بيايد. از آن جمع در يک پروسه تقريبا طولاني مدت، مهدي رحمتي در تيم ماند و به بازوبند هم رسيد و بقيه هر يک به شکلي حذف شدند اما همه انها که مانده اند بازوبند را حق خود مي دانند. حتي بازيکناني مثل آندو که بيرون از تيم است و خسرو که عادت به سر و صدا ندارد.
حالا که رحمتي در تيم مانده، آمدن پژمان و رفتن او به زمين به عنوان بازيکني که خود را صاحب حق کاپيتاني مي داند، بدون بازوبند، چندان برايش خوشايند نبود. بي شک پيوستن مجتبي به تيم و رسيدن بازوبند به او، مسئله را تغيير مي داد اما اين اتفاق نيفتاد تا پژمان هم حالا با خيالي آسوده تر بگويد ببخشيد.
منصوريان سال قبل به دليل اين وزنه و قطبي شدن قدرت در تيمش بر سر بازوبند و اقتدار بازيکن صاحب بازوبند لطمه زيادي خورد اما امسال همچنان بر همان مسير پيش مي رود. بايد ديد او از اتفاقات گذشته درس گرفته يا همچنان مسير را اشتباهي مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار