مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه این بانک با حفظ استقلال و قدرت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، گفت: به سپرده‌گذاران بانک مهر اقتصاد، اطمینان می‌دهیم که این قبیل اخبار هیچ خللی در روند فعالیت‌های بانک به وجود نمی‌آورد.
کد خبر: ۴۴۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 21 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد سید ضیاء ایمانی اظهار داشت: در چند روز گذشته بروز شایعاتی در خصوص ادغام بانک مهر اقتصاد با مؤسسات اعتباری کوثر و ثامن در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی موجب ایجاد نگرانی در میان مشتریان بانک شد و اطلاع‌رسانی مدیران این مؤسسات و تأکید بر حفظ استقلال بانک مهر اقتصاد، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و این بانک مستقل و با قدرت روند فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به مشخص شدن کذب بودن اخبار منتشرشده، به مشتریان و سپرده‌گذاران محترم بانک مهر اقتصاد، اطمینان می‌دهیم که این قبیل اخبار هیچ خللی در روند فعالیت‌های بانک به وجود نمی‌آورد و این بانک با حفظ استقلال با هویت حقوقی خود بیش از پیش در خدمت آحاد هم‌میهنان گرامی خواهد بود.

ایمانی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با بیش از 24 سال سابقه فعالیت‌ در عرصه پولی و مالی کشور و 730 شعبه و بالغ بر 12 میلیون سپرده‌گذار بر اساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی در جایگاه سوم بانک‌های خصوصی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با اعتماد عمومی مردم و در اختیار داشتن منابع قابل‌توجه توانسته است گام‌های بزرگی در زمینه تولید و اشتغال کشور بردارد که پرداخت 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات به عموم هموطنان در سال گذشته، گواهی بر قابلیت‌های عظیم مجموعه مهر است.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار