کد خبر: ۴۴۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰ 22 June 2017
به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی نیروهای استان در اجرای ماموریت ها بسیار مطلوب است و طرحهای انسداد مرز را نیز تقویت خواهیم کرد. 
وی بیان کرد: امروز از پاسگاه های نوار مرزی شمال سیستان و بلوچستان بازدید و از نزدیک آمادگی یگان ها را بررسی کردیم. 
فرمانده ناجا ادامه داد: همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کامل برای انجام ماموریت ها دارند. 
وی بیان کرد: با هماهنگی خوب سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای انتظامی وضعیت امنیت در سیستان و بلوچستان بسیار خوب است. 
سردار اشتری گفت: با دلاورمردی نیروهای انتظامی و نظامی امنیت، آرامش و نظم در کشور روز به روز ارتقا پیدا می کند. 
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان نهایت همکاری را با نیروهای انتظامی و امنیتی دارند و با آرامش کامل به امور روزمره خود می پردازند. 
وی ادامه داد: در حقیقت مرزبانان اصلی، مردم سیستان و بلوچستان هستند و همکاری و ارتباط بسیار خوبی با نیروهای پلیس دارند. 
وی افزود: اقدامات به موقع و آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان(عج)، مرزبانی و نیروی انتظامی جرات هر گونه تحرک را از گروهک های تروریستی گرفته بطوریکه هر حرکت دشمنان و معاندان نظام با پاسخ قاطع رو به رو خواهد شد. 
وی یکی از ماموریت های مهم ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور عنوان کرد و افزود: در 2 سال اخیر کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است. 
به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی و شماری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت. 
بازدید از پاسگاههای مرزی منطقه سیستان، دیدار با مرزبانان، دیدار با خانواده معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان از جمله برنامه های سفر سردار اشتری به شمال سیستان و بلوچستان است. 
فرمانده ناجا را در این بازدید علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی استان و مسئولان نظامی و انتظامی استان همراهی می کنند. 
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود و با 2 کشور افغانستان و پاکستان حدود 1300 کیلومتر مرز دارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار