فرماندار بافق گفت: خیران بافقی برای آزادی زندانیان باجرائم غیرعمد این شهرستان مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک کردند.
کد خبر: ۴۴۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 22 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمد زاده رحمانی گفت: جشن گلریزان امسال با همکاری اداره کل دادگستری و هیئت ورزش باستانی و زورخانه ای و ستاد دیه استان یزد و جمعی از مسوولان محلی در محل زور خانه مالک اشتر این شهر برگزار و مبلغ 2.2 میلیارد ریال جمع آوری شد.
فرماندار بافق با ابراز امیدواری که همه زندانی های مالی به آغوش گرم خانواده بازگردند افزود: این مبلغ برای آزادی 2زندانی بافقی با جرائم مالی غیرعمد پرداخت می شود و بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادی زندانیان باقی مانده نیاز است که همت عالی خیران را می طلبد.
وی با تاکید بر اینکه باید در خصوص جشن گلریزان فرهنگ سازی و این امر خیر در بین مردم نهادینه شود خاطرنشان کرد:شرکت ها و کارخانجات باید به اهمیت مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنند و تلاش شود تا خیران به سمت کمک به نیازمندان و زندانیان با جرائم غیرعمد سوق داده شوند.
فرماندار بافق گفت:جشن گلریزان در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته و ستاد دیه یک رحمت اسلامی است که طی 13سال اخیر پایه گذاری و در این راستا فعالیت های خوبی انجام و تا کنون صد ها زندانی با جرائم غیرعمد آزاد شده اند.
زاده رحمانی تصریح کرد: آزادی این زندانیان، کار بسیار ارزشمندی است که سبب خشنودی خدا و خانواده های آنان خواهد شد.
فرمادار بافق خدمات ستاد مردمی دیه استان یزد را قابل تقدیر دانست و گفت: انسان های سخاوتمند و آنانی که برای آزادی زندانیان گام برمی دارند به پرودگار متعال و سعادت دنیوی و اخروی نزدیکتر هستند.
جشن گلریزان بافق باحضور معاون فرهنگی دادگستری و معاون اداره کل زندان های استان یزد،امام جمعه بافق و جمعی از مسوولان و خیران بافقی و ورزشکاران ،با اجرای حرکات ورزشی باستانی کاران زورخانه مالک اشتر در بافق برگزارشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار