مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب تا 10 تیر و بخش آنلاین تا 20 تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 22 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز مرضیه حسنی خوانساراظهارداشت: بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شد. به‌این‌ترتیب دهم تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار در بخش مکتوب و بیستم تیرماه آخرین مهلت شرکت در بخش الکترونیک اعلام شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم استان از جشنواره کتابخوانی رضوی خاطر نشان کرد:  تا کنون در بخش آنلاین مسابقه حدود 2000 نفر از استان کرمانشاه  در مسابقه شرکت کرده اند و امیدواریم که این مشارکت تا پایان جشنواره دو برابر شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: در بخش مکتوب به علت اینکه پاسخنامه ها در کتابخانه ها ابتدا جمع آوری خواهد شد و سپس به استان فرستاده خواهد شد، لذا در حال حاضر آمار دقیقی از مشارکت کتبی در دست نیست اما امیدواریم در بخش مکتوب نیز مشارکت مطلوب باشد. 

 حسنی خوانسار با اشاره به هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، افزود: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام بابرکت دهه کرامت در سراسر کشور حال برگزاری است. 

 وی در ادامه تصریح کرد: طی این دوره از جشنواره ۶ عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگ‌سال و در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) به مخاطبان عرضه شده است. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بخش کودک، کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها» نوشته مژگان شیخی، انتشارات قدیانی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی، انتشارات به نشر معرفی شده است.

وی همچنین به  کتاب‌های «بانوی ملکوت»، نوشته علی کرمی‌جهرمی از انتشارات بوستان کتاب،  «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش از انتشارات دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی، «زندگی به سبک خورشید» نوشته مهدی غلامعلی از انتشارت جمال، اشاره کرد و گفت: همچنین کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی از انتشارت موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی، منابع معرفی‌شده ویژه بزرگ‌سالان است.
 
حسنی خوانسار عنوان کرد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به دو شیوه مکتوب و اینترنتی و در دو قالب فردی و خانوادگی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت منابع مسابقه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و یا نشانی اینترنتی www.iranpl.ir (دریافت فایل پی‌دی‌اف) و www.kermanshahpl.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: به‌منظور وسعت و تنوع در شیوه برگزاری، امکان حضور علاقه مندان در قالب پویش کتابخوان مجازی نیز فراهم شده است که علاقه‌مندان می توانند با ارسال فایل ویدئویی و معرفی یکی از منابع مسابقه، به همراه #کتابخوانی_رضوی و با شناسه recive_ketabclip@ در سرویس پیام‌رسان تلگرام  در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار