مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری بیش از 22 هزار و 500 مترمربع تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر طی 2 سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 22 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیرعامل بیان کرد: در حال حاضر طرح تفصیلی تابلوهای شهری مشهد به اتمام رسیده که طبق آن طی آن سال‌های 94 و سال گذشته 22 هزار و 544 مترمربع تابلوی تبلیغاتی در شهر مشهد جمع‌آوری شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 739 تابلو به مساحت 4856 مترمربع تابلوی تبلیغاتی اصلاح شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در این طرح تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز بر روی پشت بام‌ها و نمای ساختمان جمع‌آوری شده است.
محبی به معابری که طرح تفصیلی تابلوهای شهری در آن اجرا شده اشاره کرد و گفت: در این طرح تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز معابر مختلفی از جمله میدان مطهری تا چهارراه ابوطالب، انتهای وکیل‌آباد تا میدان فلسطین، میدان 15 خرداد تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، میدان بیت‌المقدس و محور کمربندی صدمتری مشهد جمع‌آوری شده است.
وی همچنین در خصوص ساماندهی تابلوهای معرفی صنوف بیان کرد: طبق این اقدام تابلوهای معرفی صنوف هر منطقه یک معبر شامل 13 محور ساماندهی شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین در اقدامی دیگر تابلوهای صنوف محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی ویژه مشهد 2017 ساماندهی شده است.
محبی ادامه داد: در این راستا 247 سازه به مساحت 1975 مترمربع بر روی پشت بام‌ها و نما حذف شده است.
وی گفت: همچنین یکسازی تابلوهای میدان امام رضا(ع) به طور 1800 مترمربع آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: در ادامه نیز رفع نازیبایی 62 بیلبورد و تابلوهای روی پل در سطح شهر مشهد انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار