یک کارگزار بازار بورس:
یک کارگزار بازار بورس گفت: در صورتی که سهامداران پدیده صبوری کنند در آینده ای نه چندان دور به سود قابل قبولی میرسند.
کد خبر: ۴۴۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 22 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبار پدیده، مسعود قوی در خصوص علت کاهش قیمت سهام پدیده، اظهار داشت: کاهش قیمت سهام علت های زیادی دارد که تمام شدن صبر سهامداران یکی از این علت هاست. شرکت پدیده به دلیل اینکه برای مدتی ساخت و ساز نداشت و سودی از محل سهام به سهامداران تعلق نگرفت، باعث سر رفتن صبر سهامداران شد.
وی ادامه داد: کاهش قیمت سهام پدیده بیشتر از اینکه عقلانی باشد احساسی است و سهامداران پدیده به دنبال نقد کردن پولشان هستند تا کسب سود.
قوی با اشاره به اینکه عدم معامله و یا کم شدن معامله سهام فقط مختص سهامداران پدیده نیست، افزود: بازار سرمایه با ریسک های زیادی مواجه است که سهامداران حال حاضر در بازار بورس نیز با کاهش قیمت سهام رو به رو هستند و این امر فقط مختص پدیده نیست.
وی ادامه داد: همچنین رکود بازار ساخت و ساز در کشور نیز یکی دیگر از علت های کاهش قیمت سهام پدیده به شمار می رود.
این کارشناس بازار بورس در خصوص اینکه آیا کشف قیمت سهام پدیده برای سهامداران پدیده مفید است، اظهار داشت: به عقیده من درشرایط کنونی کشف قیمت با توجه به مدت زمانی که پول سهامداران بلوکه شده، نمیتواند نظر سهامداران را جلب کند، مگر اینکه سهام از سوی یک گروه یا مجموعه حمایت شود که این موضوع نیز کوتاه مدت است.
قوی در پایان با بیا ناینکه در حوزه سرمایه گذاری دیدگاه کوتاه مدت جواب نمیدهد، اظهار داشت: اگر پدیده شرایط خاصی داشت و همین شرایط باعث شد که صبر سهامداران تمام شود اما با توجه به اقداماتی که در دولت جدید در حوزه ساخت و ساز و همچنین مسکن در حال انجام است به طور حتم سهامداران پدیده نیز با صبر می توانند به سود قابل قبولی برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار