به مناسبت روز جهانی قدس صورت گرفت
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، جمعه مقاومت و میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملتهای مظلوم در مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسرائیل غاصب است.
کد خبر: ۴۴۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 22 June 2017
  • به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است:
  • بسمه تعالی

    «روز قدس، روز حیات اسلام است.» حضرت امام خمینی(ره)

    آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، جمعه مقاومت و میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملتهای مظلوم در مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسرائیل غاصب است.
    روز جهانی قدس آمیزه ای از آموزه های ایثار ، مبارزه ، استکبار ستیزی ، ابراز تنفر و انزجار از رژیم محکوم به زوال صهیونیستی است. 
    ابتکار هوشمندانه و حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، در راستای مقابله با به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسائل اصلی منطقه و جهان اسلام است؛ به ویژه در مقطع کنونی افشای اقدامات و جنایات ضد انسانی و نیات نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و بهره برداری صهیونیست ها از جریانات تکفیری – تروریستی به منظور بر هم زدن امنیت کشورهای اسلامی از مسائل مهمی است که امت اسلامی باید نسبت به آن هوشیار باشند.
    ایران اسلامی پرچمدار دفاع از حقوق مظلومان جهان و مبارزه با اندیشه های پلید، ظالمانه و ضد انسانی صهیونیست و کشورهای مدعی حقوق بشر است. این روزها دشمنی ها و توطئه های پیچیده نظام سلطه برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام شدت و شتاب بیشتری یافته و از همین رو حمایت واقعی از فلسطین تنها در سایه یکپارچگی و وحدت ملت های مسلمان امکان پذیر می باشد. 
    اینجانبان؛ ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس ،از آحاد ملت شهید پرور و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان دعوت می نماییم با تأسی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با حضور یکپارچه و با صلابت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بانگ تجدید میثاق با آرمانهای قدس شریف و حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را با غریوهای استکبار ستیز از ملت مظلوم و ستمدیده ساکن در قبله اول مسلمانان جهان و اعلام انزجار از رفتارهای ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه را به گوش آزادی خواهان جهان برسانید. 

    عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان

    علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار