دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی:
دبیر جمعیت دفاع از فلسطین در خراسان رضوی گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین، جمعیتی هیئت امنایی و با تشکلی مردمی در راستای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین فعالیت دفتر استان خراسان رضوی خود را از سال 95 آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 23 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سعید حقانی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دفاتر استانی با این هدف که بایدمسئله فلسطین را وارد بدنه مردمی کرد و مسئله فلسطین را همه مردم مسئله خود بدانند و جنس دفاع از مردم فلسطین مردمی شود . جدا از اینکه همه دستگاه ها باید از مسئله فلسطین دفاع کنند مردم نیز می توانند وارد معرکه و فضای دفاع از فلسطین شوند.
حقانی تصریح کرد: امام خمینی(ره)مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می دانستند و مقام معظم رهبری نیز تاکید زیادی بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین دارند و از این رو جا دارد ما نیز برای اینکه هم نوا با رهبری و ولایت فقیه باشیم دفاتر استانی جمعیت را در سراسر کشور و از جمله خراسان رضوی راه اندازی کردیم.
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی عنوان کرد: جمعیت دفاع از ملت فلسطین تیرماه به طور رسمی در استان خراسان رضوی با حضور مسئولین استانی و لشگری افتتاح می شود .
وی گفت: معاونت های هنری،فرهنگی،حقوقی،بین الملل،ارتباطات در گروه های جوانان،بانوان، ورزشکاران و هنرمندان تشکیل شده است و از افرادی که در داخل و خارج از کشور تمایل به همکاری در جمعیت دفاع از فلسطین را در این بخش ها دارند می توانند عضو افتخاری این جمعیت شوند.
حقانی افزود: درصدد هستیم تا از طریق جمعیت وارد فضای بین المللی شویم و شکایت از رژیم صهیونیستی را در دادگاه های مختلف مطرح کنیم.همایش، مسابقات،نکوداشت و نشست های تخصصی، حقوقی، موضوعی و برگزاری میتینگ های دانشجویی در دانشگاه های استان از دیگر برنامه های جمعیت دفاع از ملت فلسطین است.
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی بیان کرد: اتاق های فکر تشکیل داده ایم و مهم ترین مولفه ما پیگیری، ترویج و لزوم برگزاری رفراندوم در فلسطین توسط خود مردم فلسطین است تا تکلیف آینده شان را خودشان تعیین کنند همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشانشان بر ضرورت رفراندوم تاکید داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار