امام جمعه ملکشاهی با بیان اینکه روز قدس روز برائت از مشکین است، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین از آرمان های اساسی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 23 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز اظهار کرد: امام راحل با طرح و ارائه این ابتکار انقلابی زمینه فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل را فراهم کرد.

وی افزود: رژیم منحوس اسرائیل و صهیونیسم جهانی از نمادهای کفر و استکبار است و سالیان سال است که مشغول کشتار مردم بی گناه و مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: صهیونیزم جهانی از روز قدس بیش از هر مولفه دیگری هراس دارد چرا که با وجود همه توطئه های اسرائیل و استکبار جهانی برای فراموش شدن مساله فلسطین در جهان اسلام اما در آخرین جمعه ماه رمضان هر سال رعشه بر تن رژیم اشغالگر می افتد.

امام جمعه ملکشاهی همچنین با اشاره به سیلی سخت فرزندان انقلاب به تکفیرهای و حامیان آنها گفت: این اقدام شجاعانه نیروهای سپاه پاسداران نشان از آن داد که جمهوی اسلامی ایران در حفظ امنیت خود بسیار جدی است.

 حضور حماسی مردم ملکشاهی در راهپیمایی روز قدس
مردم ملکشاهی همزمان و همگام با سایر مناطق کشور با حضوری گسترده و حماسی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین را منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش ایرنا، آحاد مردم متدین و روزه دار ملکشاهی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و بعد از نماز سیاسی عبادی این هفته شهر ارکواز با حرکت از محل مصلی و میدان شهید بهشتی با سردادن شعارهای انقلابی و مرگ بر اسرائل و آمریکا خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند .

در ادامه این راهپیمایی حماسی مردم ملکشاهی با تجمع گسترده در محل میدان شهدای شهر ارکواز و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و قرائت بیانیه حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار