سردار جوانی؛
مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، بابیان اینکه پاسداشت روز جهانی قدس، یک اقدام دینی، شرعی و انقلابی است،گفت: امام خمینی (ره) در نام‌گذاری روز جهانی قدس تصریح کردند که روز قدس صرفاً اختصاص به مردم مظلوم فلسطین ندارد، بلکه روز اسلام، امت اسلامی و دفاع از حقیقت، روز عدالت، عبادت، دفاع از مظلوم و روز فریاد کشیدن بر سر ظالمان و ستمگران جهان است.
کد خبر: ۴۴۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 23 June 2017
سردار یدالله جوانی، مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، ظهر امروز (2 تیر) در جمع مردم ایلام و راه‌پیمایان روز جهانی قدس در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: مردم ایلام با حماسه‌ای که در راهپیمایی روز قدس خلق کردند، حق روز جهانی قدس را به‌خوبی ادا کردند.

سردار جوانی، با اشاره به اینکه آرمان روز قدس، رهایی بیت‌المقدس شریف و آرمان امام راحل در نام‌گذاری این روز، فراتر از آزادی قدس شریف است، گفت: امام راحل به دنبال این بودند که مسلمانان جهان و مستضعفان را به حرکت درآورند و علیه مستکبران جهان متحد کنند.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، ابراز کرد: امروز همه صاحب‌نظران در جبهه دوست و دشمن اعتراف می‌کنند که امام راحل موفق شدند که این حرکت بزرگ را در برابر نظام سلطه ساماندهی کنند و هم‌اکنون نیز در 900 نقطه از کشور ایران اسلامی و کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و ستم و حضور مردم درصحنه است، افزود: این حضور و شورونشاط انقلابی و شعارها، آثار و برکات فراوانی دارد، امروز دشمنان از این حضور در وحشت بود و به‌شدت نگران هستند.

سردار جوانی، ابراز کرد: با اطمینان می‌توان گفت که اگر انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد و روز قدس نبود، امروز شاهد نفوذ گسترده صهیونیسم بین‌الملل در میان کشورهای اسلامی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه بودیم.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، یادآور شد: رژیم به تاریخ پیوسته پهلوی، متحد استراتژیک رژیم صهیونیستی و کودکش اسرائیل در منطقه بود و در مظلوم‌کشی و ویرانه کردن و کودکشی های رژیم اسرائیل سهیم بود، شاه فاسد اعلام می‌کرد که ما متحد رژیم صهیونیستی هستیم و اگر انقلاب اسلامی نبود، دشمنان اسلام، با حمایت غرب، آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث، می‌خواستند همه کشورها و ملت‌های مسلمان را تسلیم اسرائیل غاصب بکنند.

وی، با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل به دنبال گسترش حوزه جغرافیایی از نیل تا فرات بود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نگاه انقلاب اسلامی به قدس شریف یک نگاه ویژه بود که اسرائیل یک غده سرطانی در جغرافیای اسلامی است که باید از صحنه روزگار محو شود.

سردار جوانی، بیان کرد: نگاه حضرت امام راحل به‌روز قدس، مبنای نگاه و سیاست جمهوری اسلامی تبدیل شد و سفارت رژیم غاصب اسرائیل به سفارت فلسطین تبدیل شد و ملت ایران اسلامی در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گرفت و جمهوری اسلامی کانون الهام‌بخش مردم مظلوم جهان در مقابل نظام سلطه تبدیل شد.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، بابیان اینکه انقلاب اسلامی در مسئله فلسطین یک نقطه عطف است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی حرکت رژیم غاصب اسرائیل را متوقف کرد و مقاومت فلسطین و انتفاضه شکل گرفت و جریان مقاومت در برابر جریان سازش با اسرائیل تشکیل شد.

وی، بیان کرد: امروز همه سردمداران رژیم اسرائیل و حامیان آنان، بحث نابودی اسرائیل را جدی می‌دانند، رژیم غاصب اسرائیل به دنبال حفظ موجودیت خود است و اولین شکست‌های اسرائیل در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه رقم خورد و همه این‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است.

سردار جوانی، گفت: امروز وظیفه همه ملت‌های مسلمان است که با نگاه به گذشته، شرایط حال را بدانیم، نقشه‌های شوم را بشناسیم و با حضور درصحنه نقشه‌ها و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم تا روزی برسد که مسلمانان جهان در قدس شریف نماز بگذارند.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، بابیان اینکه باید هوشیار بود، اظهار کرد: قدرت‌های شیطانی نگران فروپاشی خود هستند، امروز آزادیخواهان، در نقاط مختلف جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و وعده خداوند باری‌تعالی، نصرت است.

وی، در ادامه با اشاره به تحولات منطقه، گفت: آمریکا و عربستان و صهیونیسم بین‌الملل، مؤسس و به وجود آورنده داعش و تروریست تکفیری هستند و آمریکا بیش از 6 هزار میلیارد دلار در جنگ‌های خاورمیانه هزینه کرده است و همه این‌ها برای این است که حرکت خروشان ملت ایران اسلامی که ملت‌های دیگر را بیدار کرده را متوقف کنند اما از همه این توطئه‌ها، نتیجه عکس گرفتند.

سردار جوانی، بیان کرد: امروز با گذشت سه دهه از دفاع مقدس، ملت بزرگ ایران اسلامی به لحاظ قدرت دفاعی در موقعیتی قرار دارد که دشمنان جرات نمی‌کنند که حتی یک گلوله به سمت ایران شلیک کنند و به جنگ‌های نیابتی و تشکیل گروه‌های تروریستی روی آورده‌اند.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، افزود: ملت ایران اسلامی با هدایت‌های رهبری و جان‌فشانی‌های مدافعان حرم، مقتدرتر از گذشته است و امروز داعش نفس‌های آخر خود را در عراق می‌کشد، نقشه‌های داعش و حامیان آن‌ها در سوریه با شکست مواجه شده است

وی، گفت: آن‌ها تلاش کردند که جنگ را به داخل ایران بکشانند که اقدام به ترقه‌بازی در تهران کردند، گرچه 17 نفر هم‌وطنان عزیز به شهادت رسیدند اما سیلی سختی از فرزندان این مرز و بوم  و ملت اسلامی خوردند.

وی، گفت: در دهه اول انقلاب و دهه شصت بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران در اقدامات تروریستی شهید شدند، آن‌ها فکر کردند که با این اقدام ملت ایران عقب‌نشینی می‌کند و می‌ترسد امام مردم ایران اسلامی نترسیدند و متحدتر از گذشته در مقابل دشمنان ایستادند و سیلی سختی هم خوردند.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، گفت: امروز رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا با حمله موشکی ایران به مقر داعش در بهت و شوک رفته‌اند، این اقدام سپاه، قلب رهبری، قلب خانواده‌های شهدا و قلب ملت ایران اسلامی را شاد کرد، سیلی موشکی پس از سه ساعت از سخنان مقام معظم رهبری، 170 نفر از فرماندهان و عناصر داعشی را به درک واصل و تجهیزات و امکانات آنان را منهدم کرد.

سردار جوانی، بابیان اینکه حمله موشکی به مقر داعش برای گروه‌های سیاسی داخل نیز پیام داشت، ابراز کرد: پیام این اقدام انقلابی این بود که اگر می‌خواهیم سایه جنگ نباشد، باید قدرت داشته و قوی باشیم، باید موشک داشته باشم، اقتدار ما زمانی است که قدرت دفاعی داشته باشیم و توان دفاعی ما در مقابل دشمنان افزایش یابد.

وی، با تأکید بر اینکه تقویت قدرت دفاعی و توان موشکی کشور یک ضرورت است، اظهار کرد: این اقدام موشکی سپاه ثابت کرد که هرکسی بخواهد ملت ایران را تهدید کند، ملت ایران می‌تواند آن تهدید را در مرکز خودش و در نطفه خفه کند.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، خاطرنشان کرد: ملت ایران دارای دور ویژگی عمده عزم و اراده و ایثار و شهادت و توانمندی و داشتن قدرت دفاعی در مقابل دشمنان است، دشمن باید عظمت ملت ایران را بداند، هسته‌های مقاومت در منطقه شکل‌گرفته و فرجام این مقاومت و مبارزه این است که روزی خواهد رسید که جمله امام راحل تحقق خواهد یافت و اسرائیل غاصب از روزگار محو و در 25 سال آینده وجود نخواهد بود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار