نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت گفت: امروز دشمنی آمریکا و اسرائیل با جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران در چهره برخی کشورهای مرتجع منطقه مانند آل سعود و تروریست‌های سازمان‌یافته مانند داعش پدیدار شده است.
کد خبر: ۴۴۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 24 June 2017
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه دست رژیم صهیونیستی از آستین تروریست‌های منطقه بیرون آمده است، گفت: امروز تروریست‌های سازمان یافته و ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌خواهند برای این رژیم حاشیه امن درست کنند.

به گزارش تسنیم محمدمهدی مفتح ظهر امروز در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم تویسرکان اظهار داشت: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس یکی از مشخصه‌های بارز انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، صهیونیست‌ها آشکارترین و سرسخت‌ترین دشمنان مسلمانان به‌شمار می‌روند و انقلاب اسلامی هرگز با این رژیم کودک‌کش سر سازش نداشته و ندارد.

مفتح با اشاره به جمله تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز گفتند رژیم اشغالگر قدس تا 25 سال آینده را نخواهد دید.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگز رژیم خونریز و کودک‌کش صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و هرگز سازش با آن را بر نمی‌تابد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت گفت: امروز دشمنی آمریکا و اسرائیل با جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران در چهره برخی کشورهای مرتجع منطقه مانند آل‌سعود و تروریست‌های سازمان یافته مانند داعش پدیدار شده است.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف ایجاد گروه‌های تروریستی مانند داعش از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.

مفتح با اشاره به اینکه در حالی که تروریست‌های حمایت شده از آل‌سعود سعی می‌کنند اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند، سران آل‌سعود با رئیس‌جمهور آمریکا رقص شمشیر می‌کنند، اظهار داشت: سپاه سرافراز و مقتدر انقلاب اسلامی با موشک‌باران داعش و مصداق‌بخشی به منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند آن‌ها به ما سیلی نخواهند زد و ما به آن‌ها سیلی می‌زنیم، پیام‌های زیادی به داعش، گروه‌های تروریستی، اسرائیل و آمریکا دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار