بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به منظور گسترش فرهنگ رضوی در تمام كشور و حضور پررنگ هیئات مذهبی در برگزاری جشن‌های دهه كرامت و تقویت حضور مردم در این جشن ها، با شورای هیئات مذهبی کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۴۴۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 24 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، اکبر شیخ، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با اعلام این خبر افزود: دهه کرامت، فرصتی است تا بیش‌ازپیش آموزه‌های رضوی در سطح جامعه انتشار یافته و با ایجاد فضای با نشاط معنوی زمینه تولید روزافزون آثار علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری در عرصه‌ی فرهنگ رضوی بوجود آید.
وی افزود: به همین دلیل برای اجرای برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بنیاد امام رضا(ع) و شورای هیئات مذهبی كشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با بیان اینکه این تفاهم‌نامه چهار سال اعتبار دارد، ادامه داد: از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به توسعه همكاری‌های مشترك در محور فرهنگ رضوی، هم‌افزایی و بهره‌مندی متقابل از توانایی‌ها ، ظرفیت‌ها ، تخصص و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین تفاهم‌نامه اشاره کرد.
وی با اشاره به تعهدات بنیاد در این تفاهم‌نامه تصریح کرد: انجام هماهنگی‌های لازم به صورت عمومی، نظارت و پیگیری برای اجرایی شدن برنامه‌ها و آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی از قبیل محصولات صوتی و تصویری، كتاب، بنر و پوسترهای طراحی شده از جمله تعهدات بنیاد در این تفاهم نامه است.
شیخ اضافه کرد: همچنین شورای هیئات کشور نیز متعهد شد تا نسبت به تامین اعتبار اجرای برنامه با پیش‌بینی بودجه از محل کمک‌های مردمی، توجه به محتوا محوری و مخاطب محوری در اجرای برنامه، مستندسازی و ارسال گزارش مكتوب و مصور از اجرای برنامه و ارسال گزارش فیلم مستند از اجرای برنامه به منظور بهره‌برداری در مجامع فرهنگی و آرشیو گنجینه فرهنگ رضوی اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار