تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار سامان گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان تمامی مدارس را به صورت فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به گردشگران آماده می‌کند.
کد خبر: ۴۴۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 24 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید صالحی اظهار کرد: به منظور خدمات‌رسانی به گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر بسیج پزشکی به صورت رایگان در پل زمانخان اقدام به ویزیت بیماران خواهد کرد.
وی افزود: مقرر شد شرکت آبفا در روزهای باقی مانده تا عید فطر نسبت به تکمیل و جوشکاری لوله‌های منتهی به آبگیر چلوان و در راستای افزایش توان برق برای تامین آب شهر سامان اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل این پروژه این شرکت تمهیدات لازم به منظور تامین آب را انجام دهد.
صالحی تصریح کرد: برای رفاه حال گردشگران و مسافران شرکت توزیع برق شهرستان سامان در طول این ایام حداقل قطعی برق را خواهد داشت.
وی ادامه داد: کمیته شورای ترافیک شهرستان تا قبل از تعطیلات عید فطر تشکیل می‌شود.
صالحی بیان کرد: شرکت مخابرات نسبت به رفع نواقص و مشکلات آنتن‌دهی تلفن‌های همراه اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.
فرماندار سامان تاکید کرد: در ایام تعطیلات عید فطر در راستای خدمات رسانی به مسافران، بانک‌ها نسبت به شارژ خودپردازها اقدام خواهند کرد.
وی اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز برای پذیرش مسافران در مساجد، خانه‌های عالم و امامزاده‌ها آمادگی کامل دارد.
صالحی اضافه کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان تمام مدارس را به صورت فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به گردشگران آماده می‌کند و جمعیت هلال احمر با کلیه تجهیزات و تیم‌های امدادی در شهرستان و به ویژه مجموعه تاریخی پل زمانخان مستقر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تصادفات، پلیس راه در تقاطع کمربندی به جاده سامان مستقر خواهد شد و سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی در ایام پیک و روزهای تعطیل در پل زمانخان اسقرار می‌یابد.
فرماندار سامان گفت: اداره کل میراث فرهنگی نسبت به توزیع نقشه و بروشور در شهرستان اقدام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار