امام جمعه کرمان گفت: ایران انتقام خون شهدا را از تروریست‌های تکفیری با حمله موشکی سپاه به مواضع این افراد جنایتکار گرفت.
کد خبر: ۴۴۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 24 June 2017
آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان در مصلای بزرگ امام علی(ع)، با اشاره به اینکه دشمنان ایران و مستکبران جهان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قصد نابودی انقلاب را داشتند، اظهارداشت: جنگ هشت ساله را در سایه جهاد فی‌سبیل‌الله با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مستکبران جهان از همان اول هدفشان از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که به فضل خدا موفق نشدند و بعد از این هم موفق نخواهند شد.

وی با بیان اهمیت کار کسانی که با جان و مال و حرکت‌های انقلابی از جمله شرکت در راهپیمایی‌ها علیه استکبار و رژیم صهیونیستی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: قطعا این گروه از افراد جامعه نزد خدا اجر و پاداش دارند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سفارش اسلام به صله‌رحم گفت: یکی از دستورات اسلام صله‌رحم است و نباید این مسئله در جامعه به فراموشی سپرده شود و باید جویای احوال اقوام و نزدیکان خود بوده و به آنها سر بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با بصیرت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم تصریح کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را روز اسلام، روز جمهوری اسلامی و روز هشدار به ابرقدرت‌ها برشمرد و ما هم وظیفه داریم تا روز قدس را هرچه باشکوه‌تر و بهتر برگزار کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه مسلمانان ده‌ها سال است که مورد ظلم و ستم مستکبران قرار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: دشمنان با هدف ضربه زدن به اسلام، رژیم جعلی اسرائیل را به‌ وجود آوردند.

وی با تاکید بر اینکه حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد در حالی که صهیونیست‌ها تا قلب بیروت رفته‌ بودند گفت: سیدحسن نصرالله و حزب‌الله لبنان اسرائیل را سر جای‌ خود نشاند و امروز هم حزب‌الله در کنار ارتش سوریه با تروریست‌های تکفیری می‌جنگد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن این است که قدرت نیروهای ما را با درگیری‌ها محلی کاهش دهد، گفت: دشمن کور خوانده و مسلمانان روزبه‌روز بیدارتر، هوشیارتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن ایستاده‌اند.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در هفتم تیر ماه، گفت: منافقان 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند، ایران اسلامی انتقام خون شهدا را از تروریست‌های تکفیری با حمله موشکی سپاه به مواضع این افراد جنایتکار گرفت و همه مسلمانان را مسرور کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار