معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه تابستان امسال به یک فرهنگسرای بزرگ تبدیل می‌شود و هر شهروندی که از خانه خارج شود حتما یک رخداد فرهنگی را در شهر مشاهده خواهد کرد.
کد خبر: ۴۴۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،پوریا جلالی ، با اشاره به برنامه‌هایی که شهرداری برای تابستان امسال و غنی سازی اوقات فراغت مردم در نظر گرفته، اظهار کرد: در این ایام شهر کرمانشاه به یک فرهنگسرای بزرگ تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح همه مناطق برنامه‌های شاخصی در نظر گرفته شده و همه مردم نقاط مختلف شهر از برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد، تاکید کرد: هر شهروندی که در فصل تابستان از خانه خارج شود حتما یک رخداد فرهنگی را مشاهده خواهد کرد.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه در خصوص اهم این برنامه‌ها اظهار کرد: در سطح سه فرهنگسرای "گل نرگس"، "کوثر" و  " شهر" بیش از 40 کلاس فرهنگی و آموزشی برگزار 
خواهد شد که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

جلالی همچنین از برپایی دو جشنواره ملی یونیما (تئاتر عروسکی) کشوری و استندآپ کمدی ملی در شهر کرمانشاه خبر داد.

این مسئول افزود: به احتمال زیاد کنسرت بزرگ موسیقی "بارانا" را هم در کرمانشاه خواهیم داشت که البته هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به برپایی جشنواره‌های یک روزه "خانم خانه"، خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها با موضوعات متعدد آشپزی، شیرینی پزی و ... است.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه برپایی تئاترهای خیابانی، نمایشگاه عکس خیابانی، مسابقات فرهنگی و هنری، اکران فیلم در فرهنگسراها، سلسله همایش‌های خانواده و سلامت و... را از دیگر برنامه‌های شهرداری کرمانشاه برای تابستان امسال برشمرد.

جلالی با بیان اینکه سعی کردیم محوریت برنامه‌ها را به دل مساجد هم ببریم، تصریح کرد: در هر منطقه شهرداری سه تا پنج مسجد برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم خواهند داشت.

وی گفت: اگر مردم، هنرمندان و ... پیشنهادی برای اجرای برنامه‌ها دارند، پذیرای نظرات آنها هستیم. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار