نماینده مردم اورامانات و پاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرزها به کردها تکیه زده‌اند، گفت: كردها با تقديم ١٠ هزار شهيد در تركيه، سوريه، عراق و ايران پرچمدار مبارزه با داعش هستند.
کد خبر: ۴۴۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک بقه نقل از فارس،شهاب نادری  با اشاره به حادثه تروریستی اخیر تهران، اظهار داشت: داعش نه کرد است نه سوری، نه فارس، نه بلوچ، نه شیعه و نه سنی، بلکه تفکر داعش جنایت و وحشی‌گری است.

نماینده مردم اورامانات و پاوه در مجلس شورای اسلامی داعش را دست‌پرورده آل‌سعود، آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: افرادی که فریب‌خورده داعش می‌شوند به قوم، گروه و مذهب خاصی تعلق ندارند، چرا که از خارج از کشور دستور می‌گیرند.

وی با بیان اینکه کردها با تقدیم 10 هزار شهید در ترکیه، سوریه، عراق و ایران پرچمدار مبارزه با داعش هستند، تصریح کرد: کردهای عراق، سوریه و ترکیه بیشترین آسیب و ضربه را از داعش دیده‌اند.

نادری تکیه مرزهای کشور را به کردها دانست و افزود: کردها مرزدار هستند و حاضر نیستند یک‌وجب از خاک خود را به دشمن دهند و همیشه گوش به فرمان ولی‌فقیه هستند.

وی اضافه کرد: داعش از زمان تشکیل، در فیلم‌های منتشر شده از خود با زبان انگلیسی یا عربی صحبت می‌کردند که این بار با پخش کلیپی با زبان کردی قصد ایجاد اختلاف بین دولت 
جمهوری اسلامی ایران و قوم‌های کرد را داشتند.

نماینده مردم اورامانات و پاوه در خانه ملت با بیان اینکه مقام معظم رهبری، بزرگان ملت ایران، سران سه قوه، وزرا حتی یک بار هم به این موضوع اشاره نکردند، گفت: تحت هیچ شرایطی 
مناطق کرد تغییر چهره نمی‌دهند.

وی به اشاره به 640 شهید، 780 جانباز و بیش از چهار هزار رزمنده پاوه، خاطرنشان کرد:کردها به نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند و همواره در طول تاریخ اهل موسیقی بودند و با ترور ناآشنا هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار